فرار از شکست نراتزوری در دقیقه 93 و هدیه دادن صدرجدول به میلان

فرار از شکست نراتزوری در دقیقه 93 و هدیه دادن صدرجدول به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دیدار خارج از خانه مقابل تورینو با حساب یک بر یک متوقف خورد تا شانس بازپس گیری صدرجدول از میلان را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم‌های تورینو و اینتر از ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیک گرانده تورینو مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که نراتزوری با 58 امتیاز در رده سوم و تورینو با 34 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار داشتند و سیمونه اینزاگی برای بازگشت به صدر جدول، باید در این دیدار و بازی عقب مانده‌اش به پیروزی می‌رسید تا بتواند از میلان 63 امتیازی پیشی بگیرد. 

در نیمه تورینو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 توسط برمر به گل رسید. پس از این گل، اینتر کمی توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما در خلق موقعیت بسیار ناکام بود تا نیمه اول با تک گل مدافع برزیلی، یک بر صفر به سود تورینو به پایان برسد. 

در نیمه دوم اینتر برای رسیدن به گل تساوی همه کار کرد و چند بار فرصت باز کردن دروازه تورینو را داشت و در نهایت در دقیقه 90+3 الکسیس سانچز، وینگر شیلیایی سابق آرسنال گلزنی کرد تا نراتزوری حداقل در این بازی متحمل شکست نشود. 

4416