ساکی: رفتن به پاریسن ژرمن اشتباه بود؛ دوناروما پول را انتخاب کرد

ساکی: رفتن به پاریسن ژرمن اشتباه بود؛ دوناروما پول را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آریگو ساکی، سرمربی سابق فوتبال ایتالیا، درباره حضور دوناروما در پی‌اس‌جی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه جانلوئیجی دوناروما مقابل رئال مادرید سه‌گل از کریم بنزما دریافت کرد، که روی گل اول نیز تقصیر داشت، آریگو ساکی معتقد است که تصمیم دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی برای ترک میلان به مقصد پاریسن ژرمن در سال 2021، اشتباه بوده‌است.

در آستانه دیدار حساس ایتالیا در پلی‌آف حضور در جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی در روز 24 مارس، دینو زوف و جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بانان سابق ایتالیا از دوناروما دفاع کردند، اما ساکی نظرات خود را به وضوح بیان کرد

.

ساکی به کوریره دلاسرا گفت: او در انتخاب پول اشتباه کرد. تابستان گذشته اینجا در میلانو به پدر و مادرش گفتم. من مجبور شدم در میلان بمانم؛ نه برای قدردانی، بلکه به این دلیل که این مکان ایده آلی برای رشد بود. هرگز مکان‌هایی را که در آن خوشحال هستید ترک نکنید. اما فکر می‌کنم که او یک قهرمان بزرگ باقی می‌ماند؛ من او را از کمی پس از کودکی‌اش، در تیم‌های ملی جوانان، می‌شناسم."

سینیشا میهایلوویچ، ستاره سابق سری‌آ و مربی فعلی بولونیا، از دوناروما به خاطر اشتباهش مقابل رئال مادرید دفاع کرد. اما این سرمربی صربستانی فاش کرد که او نیز به این بازیکن 23 ساله توصیه کرده‌بود که میلان را ترک نکند.

9719