اسامی داوران و ناظران بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال اعلام شد

اسامی داوران و ناظران بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال مردان، حالا یک گام تا فتح سکوی قهرمانی فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از 21 تا 25 اسفند ماه با حضور دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.
بازی نخست فینال، شنبه 21 اسفند 1400 در سالن فدراسیون انجام شد و تیم شهداب یزد که نخستین حضور خود در فینال لیگ برتر را تجربه می‌کند، با نتیجه 3 بر صفر از سد پیکان تهران، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها گذشت و یک گام به قهرمانی نزدیک شد.

بازی دوم فینال لیگ برتر 1400 فردا (دوشنبه 23 اسفند) برگزار خواهد شد و مقاومت شهداب یزد در صورت کسب دومین پیروزی، قهرمان سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر مردان خواهد شد. در غیر این‌ صورت، بازی سوم دو تیم که در روز چهارشنبه (25 اسفندماه) برگزار خواهد شد، سرنوشت قهرمان این فصل از رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر مردان را اعلام کرد که مسعود یزدان‌پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه خواهند بود.

قضاوت این مسابقه را که از ساعت 15:30 آغاز می‌شود، مرتضی اکرمی، علیرضا قریب و قادر صادقی به ترتیب به‌عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک بر عهده دارند.

6641