لیگ برتر والیبال/ مقاومت یک نفس تا قهرمانی؛ پیکان در اندیشه بازی سوم/ تکلیف قهرمان مشخص می شود؟

لیگ برتر والیبال/ مقاومت یک نفس تا قهرمانی؛ پیکان در اندیشه بازی سوم/ تکلیف قهرمان مشخص می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال مردان، حالا یک گام تا فتح سکوی قهرمانی فاصله دارد اما پیکان تهران به دنبال آن است تا با غلبه بر حریف، سرنوشت قهرمان فصل را به بازی سوم بکشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از بیست‌ویکم تا بیست‌وپنجم اسفندماه با حضور دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.

دور رفت فینال شنبه 21 اسفند در سالن فدراسیون پیگیری شد و تیم مقاومت شهداب یزد که نخستین حضور خود در فینال لیگ برتر را تجربه می‌کند، با نتیجه سه بر صفر از سد پیکان تهران، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها گذشت و یک گام به قهرمانی نزدیک شد.

دور برگشت فینال لیگ برتر 1400 فردا (دوشنبه 23 اسفند) برگزار خواهد شد و مقاومت شهداب یزد در صورت کسب دومین پیروزی، قهرمان سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر مردان خواهد شد. در غیر این‌صورت، بازی سوم دو تیم که در روز چهارشنبه (25 اسفندماه) برگزار خواهد شد، سرنوشت قهرمان این فصل از رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد درمورد پیروزی در بازی نخست فینال گفت: بازی پایاپای و نزدیکی بود. به‌خصوص در ست آخر بازی دو تیم بسیار بهم نزدیک بود، اما بازیکنان مقاومت شهداب یزد از دل و جان مایه گذاشتند. قبل از آغاز بازی، نود درصد کارشناسان بر این عقیده بودند که تیم پیکان در این دیدار به پیروزی خواهد رسید، ولی مطمئن باشید که قدرت شهداب خیلی بیش از این حرفاست و مسحتق قهرمانی هستیم.

بازیکن مقاومت شهداب یزد افزود: هنوز هیچ چیز تمام نشده و یزدی‌ها تنها نیمی از راه را رفته‌اند. امیدوارم در بازی دوم نیز مثل بازی اول پرتلاش باشیم و متکی به یک نفر نباشیم تا بتوانیم تیم خوب پیکان را شکست دهیم.

مهدوی با اشاره به عملکرد بسیار خوب تیمش در سرویس، حمله و دفاع ادامه داد: این‌ها برنامه‌هایی بود که سرمربی تیم برایمان درنظر گرفته بود. روی آن کار کرده بودیم و خوشبختانه امروز توانستیم اجرای بسیار خوبی داشته باشیم. نتیجه کار گروهی چیزی جز پیروزی نیست و این را هم بگویم که تیم شهداب متکی به یک شخص نیست.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر مردان را اعلام کرد که مسعود یزدان‌پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه خواهند بود.

قضاوت این مسابقه را که از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز می‌شود، مرتضی اکرمی، علیرضا قریب و قادر صادقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده دارند.

6641