واکنش کیلینی به شرایط این فصل یوونتوس/ زمان بازگشت کاپیتان مشخص شد

واکنش کیلینی به شرایط این فصل یوونتوس/ زمان بازگشت کاپیتان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ایتالیایی و کاپیتان کهنه‌کار بیانکونری امیدوار است تا قبل از تعطیلات بازی‌های ملی هفته آینده به میادین مسابقات بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، جورجیو کیلینی، مدافع کهنه‌کار و با تجربه تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس چند مسابقه اخیر بانوی پیر را به دلیل مشکلات مربوط به مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست داده اما بازگشت این بازیکن پر افتخار به میادین مسابقات به زودی امکان‌پذیر است. کیلینی در این رابطه به خبرنگار این شبکه گفت: "احساس بهتری دارم. یک ماه است که بیرون بودم؛ اما در زمین کار می‌کنم و ریکاوری هفته گذشته خوب بود."

مدافع و کاپیتان با تجربه آتزوری و بیانکونری در ادامه صحبت‌هایش گفت: "امیدوارم بتوانم در چند روز آینده به تمرینات گروهی تیم برگردم."

اما کیلینی در پاسخ به این پرسش که آیا او می‌تواند به ایتالیا برای مسابقه پلی‌آف جام جهانی در بیست و چهارم مارس کمک کند یا نه، چنین می‌گوید: "من هم این‌چنین فکر می‌کنم؛ در واقع، امیدوارم بتوانم زودتر کمک کنم."

مدافع سی و هفت ساله بانوی پیر در واکنش به این موضوع که آیا یوونتوس به قهرمانی در این فصل اعتقاد دارد، گفت: "مسیر ما از نوامبر شروع شد. ما به چند ماه نیاز داشتیم تا یکدیگر را بشناسیم. ما تحت تأثیر تعطیلات و مسابقات بین‌المللی قرار گرفتیم، خصوصا بازیکنان اهل قاره آمریکای جنوبی تیم ما که بازیکنان مهم زیادی از تیم ما را شامل می‌شدند و مجبور شدند که بازی‌های زیادی انجام دهند. به جز شکست مقابل آتالانتا، ما از نوامبر به بعد ثابت قدم شدیم. خرید دوشان ولاهوویچ همراه با دنیس زکریا باعث ایجاد شور و نشاط در تیم شده است؛ تیم در حال پیشرفت است و ما باید همین‌طور ادامه دهیم. حالا بعد از بازی این هفته با سمپدوریا (که شب گذشته برگزار شد)، بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان در پیش است و برای همه اعضای تیم ما ضروری است که به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کنند."

"من معتقدم که باید واقع‌بین باشیم. هواداران می‌توانند رؤیاپردازی کنند اما ما باید واقع‌بین باشیم. واضح است که اگر بازی‌های متوالی زیادی را ببریم، می‌توانیم درباره اسکودتو فکر کنیم. تا چند هفته پیش، ما حتی چهارم هم نبودیم. بازی‌های زیادی باقی مانده و من هم مثل مربی فکر می‌کنم اما ما به تعادل نیاز داریم. بعد از تساوی مقابل تورینو، همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید. حالا می‌گویند ما می‌توانیم مدعی عنوان قهرمانی باشیم. ما به تعادل نیاز داریم و این ویژگی، خواست مربی ماست. اگر تیم‌های بالاتر در جدول مرتکب اشتباه شوند، ما باید از آن اشتباهات نهایت استفاده را ببریم؛ اما در حال حاضر به ثابت بیشتر نیاز داریم."

9404