واکنش جالب کاپیتان هندرسون به عدم اخراج بازیکن برایتون در برخورد با دیاز

واکنش جالب کاپیتان هندرسون به عدم اخراج بازیکن برایتون در برخورد با دیاز

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی‌پوش انگلیسی قرمزهای آنفیلد بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل برایتون با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی فوتبال انگلستان و ستاره خط میانی باشگاه ليورپول بعد از ديدار شب گذشته تیمش مقابل برایتون که به برتری دو بر صفر لیورپولی ها انجامید، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. این بازیکن انگلیسی در ابتدا در ارتباط با کسب سه امتياز در مسابقه‌ای خارج از خانه به خبرنگاران گفت: "باعث خوشحالی من است که در یک مسابقه خارج از خانه سه امتیاز را به دست آوریم. برایتون بازی‌های اخیر خود را باخته بود اما آن ها در طول مسابقه همیشه خطرناک بودند و برای ما مشکل ساز می‌شدند. سه امتیاز دیگه کسب کردیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. خوشبختانه توانستیم بازی را با قاطعیت ببریم و دو سه موقعیت دیگر هم در ضد حملات به دست آوردیم که می‌توانستیم استفاده کنیم. به طور کلی از عملکرد گروهی و تیمی خودمان بسیار خوشحال هستیم. باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و همین روند را حفظ کنیم. می‌دانیم که باید سخت تلاش کنیم تا بهتر شویم؛ نمی‌توانید استراحت کنید و همواره باید به سمت جلو حرکت کنید و ما تا به این‌جا این کار را کرده‌ایم."

ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال انگلستان و باشگاه ليورپول در ادامه صحبت‌های خود درباره عملکرد لوئیس دیاز و گلزنی او در این مسابقه نیز گفت: "دیاز یک بازیکن در کلاس برتر جهانی و با عملکردی فوق‌العاده خوب در این مسابقه بود. بازی با توپ او، کیفیت پاس‌های او، بازی بدون توپ او، دوندگی او و... همه و همه، در مجموع یک عملکرد فوق‌العاده دیگر از سمت لوئیس دیاز بود."

جوردن هندرسون در پایان صحبت‌های خود دراین گفت‌وگو، در واکنش به پرسش یک خبرنگار در ارتباط با صحنه برخورد سخت سانچز با لوئیس دیاز و احتمال نشان دادن کارت قرمز برای این بازیکن نیز با بیان جمله‌ای کوتاه ولی توأم با کنایه و طعنه‌آمیز چنین اظهار کرد: "شما خودتان بهتر از من می‌دانید که در آن صحنه چه اتفاقی افتاد!"

9404