نشست خبری پیولی پس از برد مقابل امپولی: چیزی را به نام تیمم نمی‌زنم!

نشست خبری پیولی پس از برد مقابل امپولی: چیزی را به نام تیمم نمی‌زنم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در نشست خبری بعد از کسب پیروزی خفیف مقابل امپولی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، پسران استفانو پیولی موفق شدند تا هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ را با کسب سه امتیاز حساس مقابل امپولی، با تداوم حضور در کورس قهرمانی به پایان برسانند. پیولی پس از پایان بازی با خبرنگار شبکه اسکای صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"باید بازی به بازی جلو برویم و به بازی‌های دیگر توجهی نکنیم تا پایان فصل باید به همین شکل ادامه بدهیم. بازی بعدی همیشه باید مهم‌ترین بازی فصل باشد که با تمام توان با آن روبرو شویم."

در رابطه با صدرنشینی میلان در هفته 29 و جدول رده‌بندی؟

"شگفت انگیز است، اما هنوز واقعی نیست. بسیار باورپذیرتر خواهد بود اگر تمام تیم‌ها تعداد بازی‌های یکسانی داشته باشند (اشاره به بازی‌های معوقه اینتر و آتالانتا). شب پیچیده‌ای بود و ما ریسک زیادی انجام ندادیم اما پیروزی مهمی کسب کردیم."

درباره عملکرد میلان در نیمه اول؟

"در نیمه دوم در پاسکاری اشتباهات زیادی داشتیم و امپولی بازی خوبی انجام داد اما در فاز دفاعی خودمان را تحت فشاری قرار ندادیم."

در رابطه با اسکودتو؟

"چه زمانی من این کلمه را به زبان خواهم آورد؟ در آخرین بازی فصل (می‌خندد). در حال حاضر نمی‌خواهم چیزی را به نام تیمم بزنم. تمام بازی‌ها سخت هستند و در کالیاری نیز دشوار خواهد بود."

در رابطه با عملکرد نیمه دوم میلان؟

"اگر می‌خواهیم حمله کنیم باید به صورت تیمی انجامش بدهیم و در این صورت است که می‌توانیم با آمادگی بیشتری توپ ربایی کنیم و خطرناک‌تر باشیم."

در رابطه با نمایش کالولو؟

"پیر شایسته تمام این‌هاست. او با دسترس بودن همیشگی‌اش سخت تلاش کرده است. حتی زمانی که فرصت کمی برای بازی داشته است. این‌ها مواردی هستند که برای بازیکنان و مربیان باعث رضایت‌مندی بسیار است."

9404