رضایت الگری از برد مقابل سمپدوریا و واکنش او به موضوع تمدید قرارداد دیبالا

رضایت الگری از برد مقابل سمپدوریا و واکنش او به موضوع تمدید قرارداد دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی تیمش مقابل سمپدوریا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، پیروزی پر گل و ارزشمند سه بر یک یوونتوس برابر سمپدوریا با خوشحالی ماسیمیلیانو الگری، سرمربی این تیم همراه بود. مکس الگری در نشست خبری پس از این بازی در خصوص شرایط تیم و بازیکنانش گفت: "موراتا از نظر سطح فنی در میان سه بازیکن اول اروپاست؛ هر چند که در لحظات و فرصت‌هایی اشتباه هم می‌کند اما در بازی مورب و زمانی که فضای خوبی در اختیار دارد، به خوبی کار می‌کند. او همیشه ویژگی‌های خود را نشان می‌دهد؛ ویژگی‌هایی که بسیار زیاد نیز هستند."

در ادامه، مهم‌ترین صحبت‌های الگری در این نشست خبری را می‌خوانید:

"درباره بازی؟ از نظر بار فنی این دیدار، بازی خوبی بود. از زمانی که کنترل بازی را در اختیار داشتیم بهتر شدیم. در نیمه دوم نیز نمایش بهتری داشتیم. با کاهش سرعت بازی و حفظ توپ توانستیم بر بازی کنترل داشته باشیم. باید عمودی بازی می‌کردیم و از ارسال توپ توسط حریف جلوگیری می‌کردیم. باید بازی را می‌بستیم و با تمرکز به برنامه‌های خودمان می‌اندیشیدیم. اما هنوز باید کار کنیم؛ دانش و هماهنگی بازیکنان باید بیشتر شود. بازیکنان تازه‌وارد تیم خوب کار می‌کنند؛ ولاهوویچ همیشه خوب بوده و در اکثر اوقات مستقیم به سمت دروازه می‌رود اما باید هر از گاهی صبور باشد و موقعیت را بسنجد و از شرایط و لحظات به خوبی بهره ببرد. باید ببنید حریف در چه شرایطی است تا بتوانید به رقیب ضربه نهایی را وارد کنید؛ در این صورت است که تیم برنده می‌شود. با این حال، هرگز آسان نیست و ما می‌دانیم که هواداران همیشه فشار می‌آورند و از ما بهترین نمایش‌ها را می‌خواهند. دوشان نیز می‌داند و ما نیز می‌دانیم که شرایط او آسان و راحت نیست. تا به این‌جا تیم به خوبی رتبه چهارم را تثبیت کرده و ما برای بازی چهارشنبه آماده خواهیم شد."

"درباره مویزه کین؟ بازی خوبی انجام داد؛ او هر زمان که بازی می‌کند بازی تأثیرگذار و مؤثری از خود نشان می‌دهد. پنالتی را گرفت. بازیکنی است که برای تیم کار می‌کند و برای تیم بازیکن مهمی است. هر چند که کم سن و سال است، اما مهره کارآمدی است. در کنترل توپ باید بهتر شود. سرعت بالایی دارد و از نظر فنی واقعاً بازیکن خوبی است و زمانی که شتاب می‌گیرد، ویرانگر می‌شود."

"چهارشنبه بازی مهمی برای ماست. بعد سالرنیتانا را داریم و امیدواریم که دیبالا توان بازگشت را داشته باشد و به ما کیفیت لازم را بدهد. او از نظر فنی در صورت آمادگی می‌تواند شادابی به تیم بدهد که به آن نیاز داریم. بازیکنان زیاد بازی کردند و خستگی دیده می‌شود و اگر مهره‌های آسیب دیده‌مان آمادگی بازگشت داشته باشند، می‌توانند در این مرحله به تیم کمک بزرگی کنند. در شرایط کنونی تیم از نظر ذهنی و اعتماد به نفس خوب رشد کرده اما نیاز به پیشرفت همیشه هست؛ باید درک بهتری از زمان و شرایط در میان مهاجمین تیم‌مان دیده شود. دنیلو در غیاب بونوچی و کیلینی آرامش در خط دفاعی ایجاد کرده است. او به خوبی شرایط را درک کرده و می‌داند چه زمان و کجا، چه حرکت و واکنشی داشته باشد. کنترل اوضاع را به خوبی در دست گرفته و مانند یک رهبر کار می‌کند."

"درباره رابیو؟ او سال خوبی را سپری می‌کند. گاهی احساس می‌شود که می‌تواند ده گل به ثمر برساند اما خود را فدا می‌کند. فداکاری بسیار زیادی برای تیم دارد. توپ‌ها و موقعیت‌ها را به خوبی ارزیابی می‌کند. توپ را بازپس می‌گیرد و به خوبی بازی می‌کند. هر چند باید مؤثرتر شود اما من از آن‌چه که انجام می‌دهد، راضی هستم."

"درباره احتمال تمدید قرارداد دیبالا؟ نمی‌دانم. پائولو مانند هر بازیکن دیگری با باشگاه صحبت می‌کند. من به بازگشت او و حضور در دیدار چهارشنبه فکر می‌کنم. این شانس را داریم که بعد از یک بازی سخت و پیچیده به مرحله بعد صعود کنیم و البته شاید بعد از 120 دقیقه. من به این مسائل فکر می‌کنم و قراردادها به مسئولین باشگاه مربوط می‌شود."

9404