عکس؛ ملاقات کریستیانو رونالدو با ستاره لیگ فوتبال آمریکایی

عکس؛ ملاقات کریستیانو رونالدو با ستاره لیگ فوتبال آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - تام بردی تماشاگر ویژه عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در بازی مقابل تاتنهام بود.

به گزارش فوتبالی، ستاره لیگ فوتبال امریکایی در پایان بازی به چمن اولدترافورد رفت و با کریستیانو رونالدو عکس گرفت. در حقیقت بردی تماشاگر شب درخشان کریستیانو و هت تریک ستاره پرتغالی در پیروزی یونایتد مقابل تاتنهام با نتیجه سه بر دو در روز شنبه بود. کریستیانو توانست با هت تریک خود به یونایتد کمک کند تا پیروزی ارزشمندی را در مسیر کسب سهمیه چمپیونزلیگ کسب کند.

رالف رانگنیک سرمربی آلمانی منچستریونایتد که رابطه خوبی با رونالدو ندارد، در پایان بازی مجبور شد که از ستاره پرتغالی تعریف کند و گفت:" امروز بهترین عملکرد رونالدو را دیدیم، حداقل این بهترین بازی او از زمان حضور من در تیم بود. رونالدو در تمرین پنجشنبه شرایط خوبی داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتم که از او در ترکیب اصلی استفاده کنم. عملکرد فوق العاده ای از جانب او و بقیه تیم دیدیم. رونالدو می تواند 70 هزار نفر را به وجد بیاورد و عملکرد فوق العاده ای داشت. رونالدو نه تنها سه گل زد بلکه در زمان لازم تملک توپ را هم در اختیار داشت و به حفظ توپ تیم کمک کرد."

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام نیز در تمجید از رونالدو گفت:" در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که نه تنها امشب نشان داد که بهترین است بلکه همیشه همین طور بوده است. رونالدو و مسی دو بازیکن برتر این نسل هستند."

4125