عکس؛ جشن صعود بازیکنان رئال مادرید با ضیافت شام

عکس؛ جشن صعود بازیکنان رئال مادرید با ضیافت شام

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در بازی مقابل پی اس جی یکی از شیرین ترین و به یادماندنی ترین پیروزیهای سالهای اخیرش را داشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان رئال مادرید پس از این پیروزی شیرین، جمعه شب در کنار خانواده هایشان به رستوران مشهوری در شهر مادرید رفتند و با هم جشن گرفتند. در حقیقت بازیکنانی نظیر تیبو کورتوا،  دنی کارواخال، رودریگو گوئس ، فدریکو والورده ادر میلیتائو، مارسلو، لوکاس وازکز، ناچو، خسوس وایخو و لوکا مودریچ در این ضیافت شام در رستوران بوگائو در شهر مادرید حضور پیدا کردند، رستورانی که به خاطر سرو غذای سنتی گالیشیایی مشهور شده است.

بازیکنان رئال مادرید با توجه به این که تا دوشنبه و بازی با مایورکا بازی دیگری نداشتند، از فرصت استفاده کردند و ضیافت شامی را برگزار کردند تا اتحادشان را با هم نشان بدهند.رئال مادرید به صورت جدی در مسیر کسب سی و پنجمین لالیگای تاریخش است که بدین ترتیب آنچلوتی می تواند به اولین مربی تاریخ تبدیل شود که در هر پنج لیگ ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، آلمان و فرانسه به قهرمانی رسیده است. رئال از سویی باید منتظر قرعه کشی روز پنجشنبه بماند تا حریفش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بشناسد و شرایطش در این تورنمنت هم مشخص شود.

4125