پیروزی خفیف و حیاتی میلان در سن سیرو

پیروزی خفیف و حیاتی میلان در سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در دیدار خانگی مقابل امپولی به پیروزی یک بر صفر برسد تا فاصله‌اش با تیم‌های اینتر و ناپولی حفظ شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و امپولی از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع مسابقه روسونری با 60 امتیاز در صدر جدول و امپولی با 32 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار داشتند و پیولی در صورت لغزش در این دیدار، ممکن بود خیلی زود صدر جدول را به اینتر پس بدهد. 

در نیمه اول بازی خیلی آرام شروع شد تا اینکه در دقیقه 21 پیر کالولو مدافع فرانسوی 21 ساله اولین گلش را برای میلان در این فصل به ثمر رساند. پس از این گل میلان چند بار فرصت افزایش اختلاف را داشت اما نیمه اول با همان تک گل کالولو، یک بر صفر به سود میلان خاتمه یافت. 

در نیمه دوم امپولی می‌توانست خیلی سریع بازی را به تساوی بکشاند، اما به خاطر بی دقتی مهاجمانش فرصت را از دست دادند. در ادامه شاگردان استفانو پیولی سعی در کنترل توپ و میدان داشتند و در این امر نیز موفق بودند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در آخرین دقایق مهمان برای زدن گل تساوی جلو کشید، اما باز نتوانست به دروازه ماینان نفوذ کند و این دیدار با پیروزی 1-0 روسونری به پایان رسید. 

4416