پیروزی سخت برای بانوی پیر و حفظ امیدهای قهرمانی

پیروزی سخت برای بانوی پیر و حفظ امیدهای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک دیدار حساس خارج از خانه مقابل سمپدوریا با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید تا موقتا فاصله‌اش با میلان صدرنشین به 4 امتیاز کاهش پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های سمپدوریا و یوونتوس از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم لوئیجی فراریس مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که بانوی پیر با 53 امتیاز در رده چهارم و سمپدوریا با 26 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار داشتند و مکس آلگری به خوبی می‌دانست که برای ماندن در تاپ فور و کورس قهرمانی به 3 امتیاز نیاز دارند. 

در نیمه اول بازی سرد و آرام آغاز شد و ناگهان در دقیقه 23 مایو یوشیدا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا یوونتوس با یک گل جلو بیافتد. در دقیقه 34 یووه این بار صاحب یک ضربه پنالتی شد و آلوارو موراتا موفق شد فاصله را 2 دو برابر کند تا بانوی پیر در نیمه اول به پیروزی مطمئنی برسد. 

در نیمه دوم سمپدوریا برای کاهش اختلاف و حتی به تساوی کشاندن بازی جلو کشید و در دقیقه 84 با ضربه سبیری یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما 4 دقیقه بعد دوباره موراتا اختلاف را به دو گل افزایش داد تا در نهایت بیانکونری با حساب 1-3 به پیروزی و 3 امتیاز برسد. 

4416