با توقف دوباره بایرن مونیخ، دورتموند به کورس قهرمانی بازگشت

با توقف دوباره بایرن مونیخ، دورتموند به کورس قهرمانی بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یک دیدار خارج از خانه مقابل هافنهایم با تساوی یک بر یک متوقف شد تا اختلافش با بروسیا دورتموند به 10 امتیاز برسد، اما با این تفاوت که زنبورها دو بازی کمتر از غول‌های باواریایی انجام داده‌اند که در صورت کسب پیروزی در آن دو دیدار، می‌توانند اختلاف را به 4 امتیاز کاهش دهند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و ششم بوندس لیگا، از ساعت 18 تیم‌های هوفنهایم و بایرن مونیخ در ورزشگاه پری‌زیرو آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. باواریایی‌ها در حالی پا به میدان گذاشتند که در آخرین دیدار خود، با نتیجه هفت بر یک سالزبورگ را در لیگ قهرمانان تحقیر کرده بودند و امیدوار به تکرار آن نتیجه در این بازی بودند. 

در نیمه اول بایرن بازی را بهتر آغاز کرد، اما این تیم میزبان بود که توانست در دقیقه 32 به وسیله کریستوف بامگارتنر به گل برسد. پس از این گل بایرن به شدت حملاتش افزود و سرانجام در آخرین ثانیه‌ها، روبرت لواندوفسکی موفق شد گل تساوی را با پاس یاشوا کیمیش وارد دروازه هافنهایم کند تا بایرن در نیمه اول بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم بازی آرام آغاز شد، اما از دقیقه 70 به بعد بایرن فشار خودش را چند برابر افزایش داد، اما این بار نتوانست برای بار دوم به گل برسد تا این بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

4416