لباس زرد و آبی برایتون مقابل لیورپول، به نشانه حمایت از مردم اوکراین

لباس زرد و آبی برایتون مقابل لیورپول، به نشانه حمایت از مردم اوکراین

پایگاه خبری فوتبالی- برایتون به‌احترام مردم جنگ‌زده اوکراین، در دیدار خانگی مقابل لیورپول با پیراهن‌های سوم خود به‌میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، برایتون در دیدار امروز مقابل لیورپول تصمیم گرفت در بحبوحه درگیری فعلی با روسیه، حمایت خود را از اوکراین نشان دهد و لباس سومی را پوشید که از پیراهن زرد و شورت آبی تشکیل شده بود. رنگ‌های لباس امروز شاگردان پاتر از دو رنگ پرچم کشور اوکراین تشکیل شده‌بود.

علیرغم اینکه مرغ‌های دریایی در خانه بازی می کرد، مجوز ویژه‌ای از لیگ برتر دریافت کردند تا در دیدار خانگی امروز با لباس سوم خود حاضر شوند. به این معنی که آن‌ها می‌توانستند لباس‌های اول خود را برتن کنند، اما باشگاه لیگ برتری قصد داشت در حمایت از اوکراین یک حرکت نمادین انجام دهد.

برخلاف جنگ‌های قبلی در این قرن، از زمان شروع تجاوز روسیه لیگ برتر و باشگاه‌های آن تلاش ویژه‌ای برای نشان‌دادن حمایت خود از اوکراین انجام داده‌اند.

در این دیدار که از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، برایتون و لیورپول در ورزشگاه خانگی برایتون به‌مصاف هم رفتند که لیورپول با گل‌های لوئیس دیاز و محمد صلاح به‌پیروزی رسید.

با این پیروزی لیورپول بار دیگر اختلاف خود را با منچسترسیتیِ صدرنشین به 3 امتیاز کاهش داد. شاگردان یورگن کلوپ درحالی که تا مدتی قبل شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشتن، اکنون با پیروزی در دیدار رودررو با منچسترسیتی می‌توانند با صدرنشین فوتبال انگلیس هم‌امتیاز شوند.

9719