چلسی بحران‌زده هدف منچسترسیتی برای جذب جانشین کایل واکر

چلسی بحران‌زده هدف منچسترسیتی برای جذب جانشین کایل واکر

پایگاه خبری فوتبالی- تیتر اول رسانه‌های ورزشی در این هفته، روی تحریم رومن آبراموویچ متمرکز بودند.

به گزارش فوتبالی، خزانه‌داری بریتانیا در یادداشتی رسمی، رومن آبراموویچ را در «بی‌ثبات کردن شرایط کشور اوکراین، در پی حمله ارتش روسیه به خاک این کشور» متهم کرد.

این بدان معناست که اگرچه چلسی مجوز ویژه ای برای ادامه کار تیم فوتبال خود دارد و اجازه خواهد داشت تا برنامه های خود را پیش ببرد، اما این باشگاه اساساً به‌عنوان یک دارایی با مسدودیت روبرو شده‌است. 

این مجوز تا 31 مه اجرا می‌شود و می‌تواند تأثیر جدی‌ای بر این باشگاه بگذارد، زیرا آن‌ها درحال حاضر نمی‌توانند قرارداد هیچکدام از بازیکنان خود را تمدید کنند. این یعنی مذاکرات تمدید قرارداد با آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و سزار آزپیلیکوئتا به بن‌بست می‌رسد و این مدافعان در تابستان چلسی را به‌صورت آزاد ترک می‌کنند.

دیلی‌میل گزارش می‌دهد، که مالکان بعدی چلسی احتمالا برای متقاعدکردن بازیکنان این تیم برای ماندن در استمفوردبریج با چالش مواجه هستند. پس دوران موفقیت آمیز با رومن آبراموویچ، اتفاقات اخیر باشگاه باعث بی‌اعتمادی بعضی از بازیکنان باشگاه شده‌است.

مذاکرات ریس جیمز و میسون ماونت برای تمدید قرارداد با آبی‌ها، پیشرفت قابل‌توجهی داشت. اما، با تحولات اخیر، طبیعتا شرایط با قبل تفاوت خواهد کرد.

به طور خاص در مورد جیمز، در حالی که رئال مادرید نیز به او علاقه‌مند است ادعا می‌شود که منچسترسیتی مدافع ملی‌پوش انگلیسی را به‌عنوان جانشین بلندمدت کایل واکر درنظر دارد.

9719