رونمایی از جدیدترین گزینه بایرن‌مونیخ برای خرید از دورتموند

رونمایی از جدیدترین گزینه بایرن‌مونیخ برای خرید از دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باواریایی‌ها در فکر شکار دیگری از باشگاه رقیب یعنی بروسیا دورتموند باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مقامات باشگاه بایرن مونیخ شانس خرید آندریاس کریستنسن دانمارکی از چلسی را از دست داده‌اند و به همین منظور، مدیریت این باشگاه آلمانی مجبور است که به سراغ دیگر گزینه‌های موجود برود.

در این بین قرارداد مانوئل آکانجی با زنبورهای دورتموندی در سال 2023 میلادی به پایان می‌رسد و این مدافع میانی بیست و شش ساله هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد مدیران بروسیا دورتموند پاسخ مثبتی نداده است.

اما مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند اجازه نخواهد داد تا این بازیکن به صورت آزاد و رایگان وستفالن را ترک کند و از این رو، در صورت عدم دست‌یابی به توافق جهت تمدید قرارداد فی مابین، به فکر فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو خواهد بود. انتقال رایگان نیکلاس زوله به جمع زنبورها در تابستان پیش رو نیز می‌تواند از شدت سخت‌گیری سران بروسیا دورتموند برای فروش بازیکنشان به بایرن بکاهد.

ارزش آکانجی در ترانسفر مارکت سی میلیون یورو است که قطعا هزینه خرید وی در فاصله یک ساله تا اتمام قراردادش کمتر خواهد بود. آکانجی از سال 2018 عضو دورتموند است و تا کنون طی یکصد و پنجاه بازی، سه گل و دو پاس گل برای تیمش ثبت کرده است.

9404