ماجرای گل سوم و جنجالی ذوب آهن به آلومینیوم از زبان مهاجم سبزپوشان

ماجرای گل سوم و جنجالی ذوب آهن به آلومینیوم از زبان مهاجم سبزپوشان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: توپ را از مدافع حریف رد کردم و او مرا زد، کمک داور پرچم زد اما داور وسط دید که شرایط خوبی دارم سوت نزد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمدحسین اسلامی در خصوص برد پرگل ذوب آهن مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: با کمک خدا و تفکرات کادرفنی توانستیم بازی را ببریم. شرایط آلومینیوم کمی خوب نبود و ما از این موضوع استفاده کردیم. آن‌ها در نیمه اول یک اخراجی دادند که به ضررشان تمام شد. در نیمه دوم هم با تلاش بچه‌ها توانستیم سه گل دیگر بزنیم.

وی افزود: برد را پیش بینی برد کرده بودیم ولی واقعا نه با 4گل، برد خیلی خوبی بود و حس خیلی خوبی داشت. الان سه برد متوالی داریم و شرایطمان در جدول بهتر شده است. به امیدخدا تلاش می‌کنیم با همین روند جلو برویم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد اینکه مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با شهرخودرو اعلام کرد دیگر بهانه‌ای برای نبردن نداریم و حالا سه هفته متوالی سه برد را ثبت کرده‌اند، گفت: واقعا از اول فصل تیم خوبی داشتیم اما کمی بدشانسی و اشتباهات در بازی‌ها اذیتمان کرد. با اینحال الان سه هفته است که اتفاقات خوبی برایمان می‌افتد. از موقعیت‌ها استفاده می‌کنیم، شرایط تیم خوب شده و به برد می‌رسیم.

اسلامی در مورد داوری بازی با آلومینیوم عنوان کرد: مشکل خاصی نداشت. با اینکه بعد از گلزنی به من کارت داد اما عملکرد داوری خوب بود.

وی در خصوص گلی که به آلومینیوم زد (گل سوم) و حواشی را در پی داشت، گفت: توپ را از مدافع حریف رد کردم و او مرا زد. کمک داور پرچم زد. من به حرکتم ادامه دادم اما بعد از آن کمی مکث کردم. داور وسط دید که شرایط خوبی دارم سوت نزد. من هم به حرکت خودم ادامه دادم و بعد هم توپ را وارد دروازه کردم. البته بعد از گل هم نگاه کردم ببینم شاید داور خطا گرفته است اما خوشبختانه گل را قبول کرد. حس خوبی برایم داشت. خدا به من خیلی کمک کرد. خوشحالم که توانسیم پاسخ اعتماد مهدی تارتار و کادرفنی را بدهم. از قبل بازی در ذهنم بود که گل بزنم و خداراشکر این اتفاق افتاد.

مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه آیا ذوب آهن می‌تواند در پایان فصل رتبه‌ای بالاتر از نهم را داشته باشد، گفت: از انتهای جدول فاصله گرفته‌ایم و شرایطمان بهتر شده، تمام تلاشمان را می‌کنیم که با ادامه همین روند نتایج بهتری بگیریم و رتبه بهتری به دست بیاوریم. از هواداران تشکر می‌کنم. چند هفته‌ای نتایج خوبی نگرفتیم اما آن‌ها صبوری کردند و حامی ما بودند. از آن‌ها می‌خواهم که به حمایت خودشان همچنان ادامه بدهند.

اسلامی در مورد آخرین بازی سال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: حریف ما تیم خیلی خوبی است. به امیدخدا اگر کادرفنی صلاح بداند و بازی کنم، تمام تلاشم را می‌کنم که برای تیمم مثمرثمر باشم. امیدوارم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن 20ساله ذوب آهن در خصوص اینکه یکی از جوانان اضافه شده به تیم با نظر مهدی تارتار است، گفت: او همیشه هوای جوان‌ها را دارد. به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و شانس بازی می‌دهد. تارتار و دیگر اعضای کادرفنی خیلی به من کمک کردند و خوشحالم که می‌توانم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

وی در مورد اینکه آیا هدفی برای دعوت به اردوی تیم ملی امید دارد، گفت: هرکسی دوست دارد به تیم ملی کشورش دعوت شود و برای آن بازی کند. امیدوارم انتخاب شوم و بتوانم در مسابقات حضور داشته باشم. قبلا به اردوی تیم ملی جوانان رفته بودم که مسابقات جام جهانی لغو شد. الان در رده امید هستم. امیدوارم مهدی مهدوی کیا من را ببیند و نظر مثبتی داشته باشد.

6641