درمیان آشفتگی چلسی، آیا لوکاکو به اینتر بازخواهدگشت؟

درمیان آشفتگی چلسی، آیا لوکاکو به اینتر بازخواهدگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر همچنان در قلب روملو لوکاکو جای دارد و بلاتکیلی اخیر در چلسی ممکن است بازگشت او به شهر میلان را در تابستان تسهیل کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از لاگاتزتا دلواسپورت، برای بازگشت ستاره بلژیکی به نراتزوری در پایان فصل، باید سه شرط رعایت شود. اولین مورد این است که چلسی در ماه های آینده باید توسط دولت بریتانیا به‌فروش برسد و این احتمال وجوددارد که مارینا گرانوفسکایا جدا شود. گرانوفسکایا زیرک است، بعید است 12 ماه پس از آمدن لوکاکو، خروج لوکاکو را امضا کند.

شرط دوم این است که چلسی باید حاضر باشد مهاجم بلژیکی را با قراردادی قرضی به ایتالیا بازگرداند. دلیل این امر کاملاً واضح است، زیرا باشگاه میلانی در موقعیتی نیست که بتواند هزینه‌ای به‌اندازه خرید دائم لوکاکو پرداخت‌کند.

شرط نهایی این است که لوکاکو باید با کاهش دستمزد خود موافقت کند. او در حال حاضر حدود 12.5 میلیون یورو خالص در هر فصل با چلسی قرارداد دارد، رقمی که قطعا باشگاه ایتالیایی توانایی پرداخت آن را نخواهد داشت. بازیکن سابق اورتون و منچستریونایتد پیش‌ازاین در شهر میلان سالانه 7.5 میلیون یورو خالص به‌اضافه بندهای پاداشی دریافت می‌کرد و این احتمال وجود دارد که درصورت بازگشت لوکاکو به اینتر مجددا چنین دستمزدی در انتظار او باشد.

با این حال، چند نکته مهم وجود دارد که اینتر باید در نظر داشته باشد. اولین مورد این است که آینده چلسی نامشخص است و بنابراین انجام هر گونه برنامه ریزی جدی در مورد بازیکنی از چلسی ریسکی است. مورد دوم این است که نراتزوری ممکن‌است در مسیر جذب لوکاکو با رقبای جدی‌ای بین باشگاه‌های اروپایی روبرو شود. تاتنهام، با هدایت آنتونیو کنته، یکی از مقصدهای احتمالی مهاجم تیم‌ملی بلژیک در صورت جدایی از چلسی است.

9719