درهای خروجی اولدترافورد به‌روی مهاجم منچستریونایتد باز هستند

درهای خروجی اولدترافورد به‌روی مهاجم منچستریونایتد باز هستند

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود که رشفورد در حال بررسی ترکِ اولدترافورد است، جایی که تمام دوران حرفه‌ای خود را در آن سپری کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد نگران آینده مارکوس رشفورد در اولدترافورد نیست و مدعی‌شد که اگر او بخواهد در تابستان از این باشگاه جدا شود، برای این کار آزاد خواهدبود.

به نقل از گُل، اگر دوری رشفورد از ترکی اصلی منچستریونایتد ادامه‌دار باشد، این ملی‌پوش شیاطین سرخ ممکن است تصمیم بزرگی را در دوران حرفه‌ای خود بگیرد.

رانگنیک روز جمعه در پاسخ به آخرین شایعات خروج رشفورد از خانه به خبرنگاران گفت: "من دیروز و پریروز با او صحبت کردم، بنابراین اطلاعی از این موضوع ندارم. در 25 سال حضورم در فوتبال حرفه‌ای، تصمیم گرفتم زیاد به اتفاقات رسانه‌ای توجه نکنم. او دراین‌باره چیزی به من نگفت و به من گفت که همچنان خوشحال است و می‌خواهد در سطح بالایی برای باشگاه بازی‌کند. تا این لحظه هیچ اشاره ای به خوشحالی او در اینجا نشده‌است. برای من این شایعات اصلاً نگران کننده نیست."

سرمربی شیاطین سرخ درباره دقایق حضور رشفورد افزود: "من فکر نمی کنم که زمان بازی او کافی نبوده‌باشد. از زمان حضورم در اینجا، او 13-14 بازی انجام داده‌است. فکر می‌کنم تعداد بازی‌هایی که رشفورد از ابتدا حضور داشته، بیشتر بوده‌اند. این یک مسئله مهم است ولی دیروز که با هم صحبت کردیم او هرگز در این مورد چیزی نگفت. اما باز هم، پنجره نقل‌وانتقالات در حال حاضر بسته است. حتی اگر فرض کنید او و خانواده‌اش در تابستان به رفتن به باشگاه دیگری فکر می‌کنند، او می‌تواند این کار را انجام دهد، اما در تابستان. درهرصورت این موضوع به بازی روز شنبه مربوط نمی‌شود."

9719