ملی‌پوش تنیس روی میز: خارجی‌ها با خود توپ جمع کن می‌آوردند، ما هم دنبال بلیت و ویزا هستیم

ملی‌پوش تنیس روی میز: خارجی‌ها با خود توپ جمع کن می‌آوردند، ما هم دنبال بلیت و ویزا هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش تنیس روی میز گفت: بازیکنان دیگر کشورها با خود توپ جمع کن می‌آوردند که راحت باشند، ما هم دنبال بلیت و ویزا هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، امیرحسین هدایی در مورد حضورش در مسابقات سنگاپور با هزینه شخصی اظهار داشت: بازیکنان دیگر کشورها در سال 16 مسابقه می‌روند و 8 تا از بهترین عملکردهای وی برایش ثبت می‌شود، اما ما سالی 2 مسابقه می‌رویم که آن هم قطر و به خاطر رابطه است. برای همین مسابقات سنگاپور پول بلیت من 40 میلیون شده است که همه را از جیب خودم دادم.

وی ادامه داد: شرایط واقعا سخت است. برخی کشورها برای بازیکنان خود توپ جمع کن هم می‌آوردند تا دنبال توپ نروند، اما فدراسیون ما می‌گوید بازیکن جایزه می‌گیرد و نباید برایش هزینه کنیم.

* جور کردن 700 میلیون در سال برای یک فدراسیون که چیزی نیست

ملی پوش تنیس ری میز عنوان کرد: در سال اگر 8 مسابقه برویم، نفری 8 هزار یورو می‌شود که برای 3 نفر اول ایران مجموعا 24 هزار یورو باید هزینه کنند که می‌شود، 700 میلیون تومان. آیا در یک سال هزینه 700 میلیونی برای سه نفر اول ایران زیاد است؟ این مبلغ را یک نفر هم می‌تواند هزینه کند، برای یک سازمان و فدراسیون که چیزی نیست.

* باید دغدغه تمرین و پیشرفت داشته باشیم، نه ویزا و بلیت هواپیما

هدایی افزود: نباید این دغدغه ها برای بازیکن ملی وجود داشته باشد. دغدغه ما باید این باشد که چطور تمرین کنیم و پیشرفت کنیم، نه اینکه شبانه روز به دنبال تهیه بلیت و ویزا باشیم و دنبال این برویم که چطور حضور در مسابقات به صرفه باشد.

وی با اشاره به اینکه 5، 6 ماه دیگر بازی‌های آسیایی است، تاکید کرد: باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کاری کنند. فوتبال اگر بازی ها را نبرد و ضعیف باشد، چه کسی آن را نگاه می‌کند؟ تنیس روی میز هم همین است، اگر موفق نباشیم، کسی تحویل مان نمی‌گیرد. تیم ملی ویترین هر فدراسیون است و باید برایش هزینه کند. به شکلی باید این مسائل حل شود که بازیکن دغدغه نداشته باشد.

6641