مذاکرات رئال مادرید با کیلیان امباپه به‌زودی آغاز می‌شود

مذاکرات رئال مادرید با کیلیان امباپه به‌زودی آغاز می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن قرار است به‌زودی مذاکرات خود را با رئال مادرید آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، ماریو کورتگانا پس از پیروزی روز چهارشنبه رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، به موضوع انتقال امباپه به کهکشانی‌ها پرداخته است.

کورتگانا گفته‌است که مذاکرات خیلی زود آغاز خواهد شد. هر احتمالی که باعث می‌شد این بازیکن فرانسوی در پارک‌دوپرنس باقی بماند، با شکست مقابل حریف مادریدی در روز چهارشنبه از بین رفت.

امباپه درشرایطی که در حضور خانواده خود برای اولین بار در سانتیاگوبرنابئو به‌میدان می‌رفت، توسط هواداران مادریدی حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت. خانواده او اکنون براین باورند که قرارداد این ستاره فرانسوی با رئال مادرید می‌تواند در هفته‌های آتی به‌امضا برسد.

باشگاه پاری سن ژرمن تابستان گذشته پیشنهاد 170 میلیونی رئال مادرید را برای جذب امباپه رد کرد. تلاش‌های باشگاه اسپانیایی برای ملی‌پوش فرانسوی با واکنش مدیر ورزشی صدرنشینان فرانسه مواجه شد و لئوناردو رفتارهای باشگاه رئال مادرید در رابطه با امباپه را "نامحترمانه" دانست. این بازیکن 23 ساله اما، همیشه به‌دنبال حضور در ترکیب قهرمانان 13 دوره لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

کیلیان امباپه که در دیدار رفت نیز تنها گل بازی را به‌ثمر رسانده‌بود،  در بازی روز چهارشنبه و شکست 3-1 پاریسی‌ها در سانتیاگو برنابئو، تک‌گل تیمش را در نیمه اول وارد تیبو کورتوا کرد.

9719