دوناروما هم سکوتش را شکست؛ واکنش گلر ایتالیایی به شکست در مقابل رئال مادرید

دوناروما هم سکوتش را شکست؛ واکنش گلر ایتالیایی به شکست در مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان ایتالیایی پاریسن ژرمن که یکی از مقصران اصلی حذف غول فرانسوی از لیگ قهرمانان لقب گرفت، به شکست مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد و اذعان کرد که باید آن شب تلخ را فراموش کنند و تمام توان را برای قهرمانی در لیگ فرانسه به کار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب رئال مادرید موفق شد با درخشش کریم بنزما، سه بر یک پاریسن ژرمن را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، با نتیجه 3-2 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. بعد از این بازی خیلی‌ها دوناروما مقصر اصلی این شکست خطاب می‌کنند و معتقدند که گلر سابق میلان در صحنه گل اول اشتباه کرده و می‌توانست بهتر عمل کند. دو گل پاریسن ژرمن در دو دیدار را کیلیان امباپه به ثمر رساند.

به نقل از مارکا، جیانلوئیجی دوناروما با انتشار توئیتی در واکنش به این شکست نوشت: "حذف از لیگ قهرمانان ضربه مهلکی بود. دو روز گذشته اصلا آسان نگذشته، اما باید در شرایط سخت متحد هستیم و باقدرت از بحران بیرون خواهیم آمد. الان وقت فکر کردن به زمان حال است. باید به قهرمانی لیگ فرانسه بیاندیشیم. من همیشه همه چیزم را برای این باشگاه، لباسش و هواداران داده‌ام. بیایید دوباره شروع کنیم. زنده باد پاریس!"

4416