نشست خبری کلوپ پیش از بازی مقابل برایتون و واکنش به تحولات چلسی

نشست خبری کلوپ پیش از بازی مقابل برایتون و واکنش به تحولات چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برایتون شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از ديدار ليورپول مقابل برایتون حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"توخل؟ من زیاد با او حرف نمی‌زنم. کارمندهای باشگاه چلسی مسئول اتفاقاتی که افتاده، نیستند. یک نفر مسئول است و او هم ولادیمیر پوتین است. من از نقش رومن آبراموویچ در اتفاقاتی که افتاده اطلاعی ندارم، اما می‌توان گفت او به پوتین نزدیک است. به نظر می‌آید کار دولت انگلستان درست باشد."

"قرارداد مو صلاح؟ مو دوست دارد باشگاه جاه‌طلب باشد، باشگاه جاه‌طلب بوده و خواهد بود. فکر نکنم قرارداد دیاز تأثیری در نظر مو داشته باشد. این تصمیم خود صلاح است. باشگاه همه کار را به خوبی انجام می‌دهد. مو نه قراردادی امضا کرده نه چیزی را رد کرده است. همه چیز به خوبی دارد پیش می‌رود."

"برایتون؟ بهترین تیم جهان نیست اما آن‌ها فوق‌العاده هستند. گراهام پاتر فوتبال بلد است و می‌تواند ما را به دردسر بیاندازد. آن‌ها از نظر مالکیت چهارمین تیم در لیگ هستند. ما متوجه شدیم که در بازی خانگی بسیار خوب هستند. ما باید خوب بازی کنیم و یک چینش دفاعی خوب داشته باشیم."

"لوییز دیاز؟ ا‌و به طرز عجیبی سریع و فوق‌العاده است. او در بازی بهتر از تمرینات ظاهر می‌شود."

"گرفتن حداکثر امتیاز؟ اگر هر اتفاقی بخواهد بیفتد ما باید روی آن کار کنیم. ما زمانی برای از دست دادن امتیاز نداریم، بنابراین به راه خود ادامه می‌دهیم. ما در مورد این موضوع زیاد حرف زدیم. مشکل حال حاضر ما برایتون است. برایتون و سپس آرسنال خارج از خانه، فوق‌العاده سخت است. کار سختی است اما ما از پسش برمی‌آییم. ما باید بهترین خود باشیم. ما نمی‌توانیم این را رقابت بر سر قهرمانی بنامیم چون عقب هستیم."

"بابی فیرمینو؟ او برگشته است."

"مصدومان تیم؟ ما چند مشکل کوچک داریم، کو‌وید هنوز تمام نشده است. ما همه چیز را برای جلوگیری از آن انجام دادیم، اما واقعا ممکن نیست. بازیکنان ‌و کادر فنی هیچ علائمی نداشتند."

"فشردگی بازی‌ها؟ ما به آن عادت کردیم و علاقه داریم تا آخرین لحظه بجنگیم. پسرها باید انرژی ذخیره کنند و ما هم کمکشان می‌کنیم. باید درست ریکاوری کنیم."

"حفظ کیفیت تا آخر لیگ؟ من به بازیکنانم ایمان دارم و اگر در اطراف خود افرادی با کیفیتی مشابه یا بالاتر ببینید، متوجه می‌شوید که شما هم می‌توانید پیشرفت کنید. ما در بعضی مواقع بسیار خوش شانس بودیم. در حال حاضر بحث سر اجرای تاکتیک‌های تیم هست. این موضوع در مورد این است که چه کسی می‌تواند بهتر این کار را انجام دهد. ما واقعا خوش شانس هستیم که این بازیکنان را داریم."

"برایتون؟ آن‌ها یک تیم فوق‌العاده هستند و گراهام زمان لازم برای ساخت این تیم را دارد و از ان زمان به خوبی استفاده می‌کند. او واقعاً مربی خوبی است و من از دیدن او لذت میبرم. در بازی که دو بر دو شد آن‌ها از کنار خطوط به خوبی استفاده کردند، هر تیمی نمی‌تواند این را انجام دهد."

"شکست‌های این فصل؟ ما بازنده های خوبی نیستیم، معمولاً بعد باخت زیاد حرف نمی‌زنم اما بازی با اینتر فرق داشت. من در شرایط روحی بهتری نسبت به بازیکنان بودم. تفکر بازیکنان بسیار بازنده بود. ما باختیم اما اگر از موقعیت‌های خودمان به خوبی استفاده می‌کردیم، برنده بازی می‌شدیم. اما باید نشان دهیم که می‌توانیم برای هر تیمی دردسر ایجاد کنیم."

9404