توضیح نقطه‌ضعف اصلی گواردیولا در مونیخ توسط ستاره سابق مونیخی‌ها

توضیح نقطه‌ضعف اصلی گواردیولا در مونیخ توسط ستاره سابق مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی سابق باواریایی‌ها که مدتی را نیز در تیم رقیب یعنی زنبورهای دورتموندی بازی و مربی‌گری کرده است، در مورد نقطه ضعف پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی در زمان حضورش در مونیخ سخن گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، پپ گواردیولا، سرمربی نامدار اسپانیایی در مدت زمان حضور سه ساله‌اش در بایرن مونیخ تنها در جام‌های داخلی موفق به قهرمانی شد و از این رو از دید بسیاری دوران حضور او در مونیخ موفقیت‌آمیز نبوده است.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در زمان حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم در مورد نقطه ضعف این سرمربی اسپانیایی گفت: "پپ همیشه با تحلیل‌هایش وضعیت درست را مشخص می‌کرد و اقداماتش تقریباً همیشه دقیقاً مطابق برنامه‌ریزی انجام می‌شد. این عامل باعث شد تا قدرت تفکر کمی از تیم گرفته شود. در پایان این روند فوق‌العاده، او نگذاشت تیم رشد کند و بتواند آخرین گام‌ها را خودشان بردارند. پپ نتوانست دو درصد آخر را در مونیخ فعال کند."

لازم به ذکر است که پپ گواردیولا در باشگاه بایرن مونیخ در تصاحب جام‌های داخلی آلمان موفق بود ولی در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با تیم مونیخی چندان موفقیتی به دست نیاورد و همین موضوع باعث شد تا اکثر کارشناسان و خبرنگاران رسانه‌ها و هواداران فوتبال در آلمان و مونیخ دوران حضور این مربی در این تیم آلمانی را چندان موفقیت‌آمیز قلمداد ننمایند.

9404