نساجی یک - سپاهان 3/ سه امتیاز به حساب زردها برای عبور از ۴۰/ محرم، مچ ساکت را خواباند

نساجی یک - سپاهان 3/ سه امتیاز به حساب زردها برای عبور از ۴۰/ محرم، مچ ساکت را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در لیگ برتر با پیروزی 3 بر یک سپاهان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار، شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند با سه گل نساجی را شکست داده و سه امتیاز این دیدار که در مشهد برگزار شد را کسب کنند. تک گل نساجی در این دیدار را غلامعلی‌بیگی به ثمر رساند.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیر مهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده، مسعود شجاعی، کریم اسلامی

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده

شرح گل

نساجی صفر - سپاهان یک (سجاد شهباززاده 23): روی اشتباه عجیب صادقی و توپیگری سریع سروش رفیعی توپ پشت محوطه جریمه به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق و کات دار توپ را به تور دروازه حریف دوخت.

نساجی صفر - سپاهان 2 (امید نورافکن 43): سجاد شهباززاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا از بین دو نفر توپ را به امید نورافکن رساند؛ ملی پوش سپاهان درنگ نکرد و با شوتی دقیق از سمت چپ محوطه جریمه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نساجی یک - سپاهان 2 (سعید غلامعلی بیگی 67): شوت دیدنی بیگی از پشت محوطه جریمه سپاهان در میان پرواز ناموفق رشید مظاهری برای مهار توپ، وارد دروازه سپاهان شد تا اختلاف به حداقل برسد.

نساجی یک - سپاهان 3 (دانیال اسماعیلی فر 5+90): امید جهانی در موقعیت تک به تک توپ را به دانیال اسماعیلی فر پاس داد تا این بازیکن شانس باز کردن دروازه خالی را پیدا کند؛ ضربه او اما به تیر افقی برخورد کرد. این پایان کار نبود و دانیال با دنبال کردن توپ، با ضربه سر، ریباند شوت قبلی اش را به گل تبدیل کرد.

کارت زرد

نساجی: شاهین طاهرخانی (57)

سپاهان: محمدرضا مهدی‌زاده (40)/ محمدرشید مظاهری (75)

کارت قرمز

نساجی: علیرضا حقیقی (88)

ویدیو خلاصه دیدار نساجی و سپاهان

6641