واکنش سرمربی آزمون به شکست مقابل آتالانتا / سردار به ترکیب اصلی می‌رسد؟

واکنش سرمربی آزمون به شکست مقابل آتالانتا / سردار به ترکیب اصلی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد سیوانه به شکست لورکوزن در ایتالیا واکنش نشان داد و به تمجید از دروازه‌بان تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بایرلورکوزن در برگامو به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

در این مسابقه مثل دیدار قبل، سردار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 85 وارد زمین شد. او 9 دقیقه در میدان حضور داشت ولی نتوانست کار خاصی در این مدت محدود انجام دهد.

لورکوزن بازی را خیلی خوب آغاز کرد و توانست با درخشش آرانگویز در دقیقه 11 به گل دست یابد. پس از گل شاگردان گاسپرینی کاملا بازی را در دست گرفتند و حملات پرشماری را روی دروازه لورکوزن ایجاد کردند. آتالانتا با مالینوفسکی 23 و لوئیز موریل 25-49 به گل رسید ولی بسیاری از موقعیت‌های خود را با درخشش دروازه لورکوزن از دست داد.

در این مسابقه «لوکاس هردسکی» 7 مهار عالی به ثبت رساند و توانست 5 موقعیت گل آتالانتا را دریافت کند.

جرارد سیوانه، سرمربی لورکوزن پس از بازی به تمجید از دروازه‌بان خود پرداخت و گفت: لحظه‌ای که هرادسکی تک به تک موریل را دریافت کرد، نقطه عطف بازی بود. او ما را در بازی نگاه داشت. در آنجا می‌توانست بازی 4 بر یک شود ولی مهار او یک ذهنیت خوب برای ایجاد کرد.

وی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم سزاوار چیزی بیشتر از این نتیجه بودیم. درست است که در 20 دقیقه ابتدایی بازی ، میدان را در اختیار داشتیم ولی آتالانتا کاملا سوار بر بازی شد و توانست موقعیت‌های متنوعی روی دروازه ما ایجاد کند. مهاجمان آنها به ما زمان استراحت ندادند و با استفاده از کنار زمین، موقعیت‌های زیادی خلق کردند.

سرمربی لورکوزن گفت: برای بازی برگشت نیازی نیست ما پیشرفت چشم‌گیری کنیم، فقط باید مالکیت بیشتری داشته باشیم در یک سوم پایانی حریف، خطرناک‌تر و زهردارتر ظاهر شویم.

سیوانه ادعا کرد که پاتریک شیک برای بازی برگشت نیز در دسترس نخواهد بود و با این حساب شاید آزمون بتواند به ترکیب اصلی برسد. در 2 بازی قبلی آزمون به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد زیرا هنوز آمادگی کامل نداشت ولی شاید او بتواند در بازی یکشنبه یا پنج شنبه وارد ترکیب اصلی شود.

لورکوزن پنج‌شنبه بعدی (26 اسفند) در ورزشگاه بای‌آرنا از ساعت 9:15 شب میزبان آتالانتا خواهد بود. این تیم یکشنبه نیز میزبان کلن در بوندس لیگا خواهد بود.

سیوانه در بازی مقابل بایرن مونیخ، تصمیم گرفت بدون مهاجم نوک بازی کند و از امینه عدلی به عنوان مهاجم کاذب استفاده کند. در بازی شب گذشته از لوکاس آلاریو در نوک خط حمله استفاده کرد و باید دید این سرمربی آیا به سردار در ترکیب اصلی در بازی مقابل کلن و آتالانتا بازی می‌دهد یا خیر؟

6641