پیام اینستاگرامی بنزما پس از رقم زدن شب جادویی در لیگ قهرمانان اروپا

پیام اینستاگرامی بنزما پس از رقم زدن شب جادویی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما با درخشش و هت‌تریک ویژه ای که مقابل پاریسن ژرمن داشت، توانست صعود رئال مادرید را به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رقم بزند و مادریدی ها کامبک ویژه ای مقابل پاریسن ژرمن داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای کریم بنزما رقم خورد و او با هت‌تریک مقابل پی اس جی، رئال مادرید را یک تنه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و پی اس جی را حذف کرد و تبدیل به قهرمان مادریدی ها شد.

بنزما که فصل خیره کننده ای داشته است، نشان داد که در بازی های بزرگ و حساس می توان روی او حساب کرد و در حال حاضر یکی از بهترین مهاجم های دنیا است.

بنزما پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"این جادوی برنابئو است، این جادوی مادرید است. ممنون از هواداران."

باید دید که حریف بعدی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کدام تیم خواهد بود و مادریدی ها در این فصل چه نتیجه ای خواهند گرفت. رئال مادرید در فصل گذشته تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و آنجا مقابل چلسی حذف شد و در فینال چلسی با پیروزی مقابل منچسترسیتی قهرمان شد.

1470