حسینی: پیکان بیشترین ضرر را از اشتباه داوری داشته است

حسینی: پیکان بیشترین ضرر را از اشتباه داوری داشته است

پایگاه خبری فوتبالی- سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان این ادعا را مطرح کرد که تیمش بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دیده است. 

به گزارش فوتبالی، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به بازی سنگینی که چهار پنج روز پیش پشت سر گذاشتیم و نزدیک 60، 70 دقیقه تیم ما با یک بازیکن کمتر بازی کرد و فشار خیلی زیادی به بچه‌های ما آمد، سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بچه‌ها را آماده کنیم.

وی با اشاره به دیدار هفته قبل مقابل نساجی افزود: در بازی با نساجی اتفاقاتی افتاد که به تیم ما ضربه زد. متأسفانه پنالتی مسلم ما را در آن بازی داور محترم نگرفت و می‌توان گفت که نبود VAR روی مسائل داوری اذیت‌مان می‌کند و می‌توان گفت که بیشترین ضرر را تیم ما از این قضاوت‌ها برده است. با این حال با توجه به 10 نفره شدن در بازی قبلی، بازیکنان‌مان کمی خسته بودند، اما سعی کردیم خودمان را برای بازی مقابل تیم بسیار خوب و با کلاس گل‌گهر خوب آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از تیم گل‌گهر، خاطرنشان کرد: تیم گل‌گهر از نظر کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و امکانات در فوتبال ایران نمونه است. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه مقابل آنها انجام دهیم. اول از همه مطمئنم که هر دو تیم دنبال ارائه فوتبال خوب هستند و امیدوارم فوتبال خوبی انجام شود و نتیجه را هم هر تیمی که حقش است، بگیرد.

حسینی درباره اینکه آیا بازیکن مصدوم یا محرومی برای این بازی دارند یا نه، گفت: دروازه‌بان ما در بازی قبلی اخراج شد که محروم است. چند بازیکن هم مصدوم بودند که ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز از ناحیه زانو مصدوم شد و باید جراحی شود و دانیال جهانبخش دچار شکستگی دست شده است، اما سایر مصدومان‌مان به این بازی رسیده‌اند و مشکلی نداریم.

9719