دفاع جانانه گواردیولا از ستاره پرتغالی: شبکه‌های مجازی نمی‌گذارند توپ طلا به او برسد!

دفاع جانانه گواردیولا از ستاره پرتغالی: شبکه‌های مجازی نمی‌گذارند توپ طلا به او برسد!

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی است که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی به خاطر سبک زندگی‌اش و دوری از شبکه‎های مجازی، هیچ وقت نمی‌تواند برنده توپ طلا شود. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل زی‌ روبرتو اسطوره برزیلی بایرن مونیخ اذعان کرد که برناردو سیلوا در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و باید جزو کاندیداهای اصلی توپ طلا لقب بگیرد. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا نیز از فرصت استفاده کرد و به تمجید از این ستاره پرتغالی پرداخت. او به اسکای اسپورتس گفت: "این حرف‌ها را زی روبرتو، یکی از بازیکنان مورد علاقه من به زبان آورده است. زی روبرتو در سن 40 سالگی هم یک بازیکن در سطح کلاس جهانی بود. هیچ وقت بازی‌هایش در آلمان را فراموش نمی‎کنم. نمی‌دانم که برناردو در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست یا نه و به آن اهمیت نمی‌دهم. چیزی که من می‌بینم، یک انسان بالغ و خارق العاده است. کار کردن با او لذت بخش است. از نظر تهاجمی و تدافعی به تیم کمک می‌کند و هر کاری برای رسیدن به پیروزی انجام می‌دهد. اما هیچ وقت به توپ طلا نمی‌رسد، چون برای رسیدن به آن باید در شبکه‌های مجازی عضو باشید. علاوه بر پیروزی باید گل‌های زیادی نیز بزنید. اگر یک روز توپ طلا به سیلوا برسد، برایش خیلی خوشحال خواهم شد."

4416