بدشانسی بارسلونا؛ خرید مدافع اسپانیایی مشکل شد

بدشانسی بارسلونا؛ خرید مدافع اسپانیایی مشکل شد

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیم دولت بریتانیا برای تحریم رومن آبراموویچ مالک چلسی و ممانعت از خرید توسط این باشگاه یا تمدید قرارداد بازیکنانشان می تواند روی آینده برخی از نفرات این تیم تاثیر بزرگی بگذارد.

به گزارش فوتبالی، به طور مثال به نظر می رسید که سزار آزپیلیکوئتا مدافع اسپانیایی چلسی در پایان قراردادش در تابستان رایگان جدا می شود اما نکته مهم این جاست که بندی در قرارداد وی وجود دارد که باعث می شود تا باشگاه انگلیسی به شکل یکطرفه قراردادش را تمدید کند. در حقیقت بر اساس این بند، اگر آزپیلیکوئتا در این فصل حداقل 30 بازی داشته باشد، چلسی می تواند به صورت اتوماتیک قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند.آس مدعی شده است که چلسی تصمیم گرفته است که با توجه به تحریم شدید خود، این بند را اعمال کند و سزار را برای یک فصل دیگر حفظ کند.

بارسلونا به شدت به خرید آزپیلیکوئتا علاقه داشت و می خواست این مدافع اسپانیایی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. آنها جذب کریستینسن مدافع دانمارکی را از چلسی قطعی کرده بودند و می خواستند آزپیلیکوئتا را بخرند اما تحریم آبراموویچ شاید به شدت به ضررشان تمام شود و شانس خرید مدافع اسپانیایی را از آنها بگیرد.

4125