علاقه لیورپول به هافبک 35 میلیونی تیم ملی برزیل

علاقه لیورپول به هافبک 35 میلیونی تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی- داگلاس لوئیز، ملی‌پوش برزیلی باشگاه استون‌ویلا، مورد توجه قرمزهای آنفیلد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود لیورپول به دنبال جذب داگلاس لوئیز هافبک استون ویلا است. این بازیکن برزیلی به لطف بازی‌هایی که تحت هدایت استیون جرارد انجام داده، توجه تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر را به خود جلب کرده‌است.

به نقل از اکسپرس، لیورپول داگلاس لوئیز را به‌عنوان گزینه جایگزین برای فابینیو درنظر دارد.

هافبک دفاعی 28 ساله برزیلی، یکی از بازیکنان برجسته فصول اخیر در آنفیلد بوده است، اما در حال حاضر در ترکیب تیم جایگزین قابل توجهی جهت رقابت ندارد. بنابراین قرمزها می توانند تلاش کنند لوئیز را به خدمت بگیرد تا علاوه‌بر حضور یار جانشین برای فابینیو و ایجاد رقابت در این پُست، نهایتا گزینه بلندمدت باشگاه برای حضور به‌جای فابینیو در ترکیب اصلی لیورپول باشد.

داگلاس لوئیز رز در تابستان 2017 از واسکو ده گاما به منچسترسیتی پیوست. او برای دو فصل به صورت قرضی به خیرونا فرستاده شد تا تجربه ارزشمندی با حضور مرتب در ترکیب اصلی تیم بدست آورد. لوئیز پس از بازگشت به منچسترسیتی در سال 2019، راهی استون ویلا شد.

او در اولین فصل خود با این باشگاه یکی از بازیکنان برجسته برای ویلینز بود و در 42 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها سه گل به ثمر رساند. لوئیز در این فصل با سرمربیگری استیون جرارد، در فرم قابل توجهی قرار دارد و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ انگلیس قرار گرفته‌است.

این هافبک تدافعی با جان مَک‌گین، ملی پوش اسکاتلندی در مرکز زمین استون‌ویلان همکاری چشمگیری داشته‌است. عملکرد او توجه باشگاه لیورپول را به خود جلب کرده‌است.

قرارداد داگلاس لوئیز با استون ویلا در سال 2023 به پایان می رسد. بنابراین این باشگاه ممکن‌است مجبور شود هافبک برزیلی خود را در تابستان امسال بفروشد تا سال آینده او را به‌صورت آزاد از دست ندهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که در تابستان امسال، لوئیز می‌تواند تنها با 35 میلیون یورو در دسترس باشد.

9719