تصمیم مهم یحیی؛ تمیروف در مسجدسلیمان فیکس می‌شود؟

تصمیم مهم یحیی؛ تمیروف در مسجدسلیمان فیکس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی قرمزها از شرزود تمیروف مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب ثابت بهره خواهد برد؟

به گزارش فوتبالی، تنها نکته امیدوارکننده نبرد قبلی برای پرسپولیس، درخشش خرید جدید این تیم در خط حمله بود.

 تمیروف در نیمه دوم مقابل نفت آبادان به زمین رفت و چند موقعیت نسبتا خوب برای گل‌زنی خلق کرد تا نشان دهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. در روزهایی که خط حمله پرسپولیس عملکرد چندان خوبی ندارد، بازیکنی مثل تمیروف می‌تواند شرایط متفاوتی را برای این تیم رقم بزند. 

چندپسته بودن، شرایط سنی و درگیر شدن بر سر توپ در زمین، خصوصیات مثبت این بازیکن هستند، تمیروف اساسا از آن دست بازیکنانی نیست که در زمین مسابقه بی‌تفاوت باشند. او بر سر هر توپ می‌جنگد و با تمام توان برای تیمش بازی می‌کند که این موضوع در بازی مقابل نفت آبادان کاملا به چشم می‌آمد. هرچند که برای قضاوت در مورد عملکرد او هنوز کمی زود به نظر می‌رسد و هنوز برای شناخت بهتر سطح بازی او، به زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

تمیروف در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس و بازی درون تیمی بیشتر در ترکیب ثابت 11 نفره دیده شد و پیش بینی می‌شود شاید یحیی تصمیم بگیرد به این مهاجم جنگنده در مسجد سلیمان از ابتدا بازی بدهد.

این مهاجم ازبک، برای رقابت با مهاجمانی مثل مهدی عبدی، حامد پاکدل و حتی شاید عیسی آل‌کثیر، برای فیکس شدن باید به مراتب گل‌زن‌تر نشان بدهد. 

7655