توییت بامزه ولفسبورگ و تمسخر حذف پی‌اس‌جی

توییت بامزه ولفسبورگ و تمسخر حذف پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید توانست با هت تریک بنزما در مقابل پی اس جی کامبکی باورنکردنی بزند و به جمع هشت تیم برتر اروپا صعود کند.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که رئال مادرید در اروپا توانسته بود چنین کامبکی بزند به فصل 16-2015 برمی گردد. در ان فصل رئال در زمین ولفسبورگ با نتیجه دو  بر صفر باخته بود و در بازی برگشت در برنابئو  با هت تریک رونالدو  پیروز شد تا بتواند به یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا راه پیدا کند. ولفسبورگ هنوز آن شب را از یاد نبرده و به همین خاطر تیم آلمانی شب گذشته و  در پایان  بازی رئال و پی اس جی، توییت بامزه ای منتشر کرد و از شکلکی با این مضمون استفاده کرد که گویی آنها حال پی اس جی را به خوبی درک می کنند.

در حقیقت پی اس جی تا دقیقه 60 بازی برگشت مقابل رئال مادرید ، صعودش را قطعی می دانست. آنها فقط 30 دقیقه نیاز داشتند تا برتری دو گله خود با گلهای امباپه در بازی رفت و  برگشت را حفظ کنند تا به یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا راه پیدا کنند اما همه خیال هایشان نقش بر آب شد و با وجود  همه ستارگان گرانقیمت خود  از حضور در مرحله بعدی باز ماندند. پی اس جی با این حذف احتمالا به یک تحول بزرگ نیاز خواهد داشت که اخراج پوچتینو  سرمربی این تیم دور از انتظار نیست.

4125