چلسی پس از تحریم آبراموویچ با چه آسیب‌هایی روبرو می‌شود؟

چلسی پس از تحریم آبراموویچ با چه آسیب‌هایی روبرو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بیانیه امروز خزانه‌داری در رابطه با تحریم‌های اعمال‌شده برای شخصیت‌های معروف اهل روسیه، چلسی را دچار دردسر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، امروز (پنجشنبه) اخبار مهمی را برای چلسی به همراه داشت، زیرا دارایی‌های رومن آبراموویچ، مالک باشگاه همراه شش الیگارشی دیگر توسط دولت بریتانیا مسدود شد.

این تحریم از سوی دولت بریتانیا تأثیر قابل توجهی بر چلسی و امورات این باشگاه خواهد داشت.


 مسدود شدن دارایی های آبراموویچ چه معنایی برای چلسی دارد؟

در این راهنمای تحریم‌ها علیه آبراموویچ، پنج نکته را بیان می‌کنیم که اخبار امروز می‌تواند چلسی را با دچار مشکل کند.


 آبراموویچ نمی تواند چلسی را بفروشد

تاثیر اصلی این تحریم این است که آبراموویچ فعلا نمی تواند چلسی را به‌فروش برساند. مالک روس اعلام کرده بود که قصد فروش دارد، اما تحریم‌ها به این معنی است که این کار امکان‌پذیر نیست.


 چلسی نمی تواند روز بازی بلیت بفروشد

از آنجایی که آبراموویچ مالک باشگاه است، دولت بریتانیا به دنبال این است تا اطمینان حاصل کند که او در دوره تحریم‌ها سودی نخواهد داشت. بنابراین، چلسی اجازه فروش بلیت روز بازی را ندارد. دارندگان بلیت های فصلی همچنان می توانند در بازی های استمفورد بریج شرکت کنند، زیرا این پول قبلاً به باشگاه پرداخت شده‌است، اما سایر افراد از تماشای بازی‌های تیم محروم می‌شوند، که انتظار می رود که این مسئله شامل هواداران تیم میهمان نیز باشد.


 فقط اشخاص ثالث می توانند فروش داشته‌باشند

مشابه مسئله بلیط فروشی، دولت بریتانیا نمی‌خواهد چلسی از طریق فروش کالا درآمد کسب کند. با این حال، اشخاص ثالثی که قبلاً لباس‌های چلسی را در اختیار دارند، می‌توانند به فروش آن اقلام ادامه دهند.


 هیچ بازیکنی قابل خرید نیست

به چلسی مجوز ویژه داده شده‌است تا به فعالیت روزانه خود ادامه دهد، اما این مجوز شامل هزینه‌های عمده‌ای مانند هزینه‌های انتقال بازیکن در نقل‌وانتقالات نیست. اگر تحریم‌ها علیه آبراموویچ تا تابستان ادامه پیدا کند، مشکل بزرگی برای آبی‌ها پیش می‌آید.


خروج رودیگر، کریستنسن و آزپیلیکوئتا قطعی می‌شود

این سه بازیکن خط دفاعی چلسی، در پایان فصل قراردادشان با آبی‌ها به‌اتمام می‌رسد و پیش از این نیز شایعات ترک استمفوردبریج توسط آن‌ها به‌گوش رسیده‌است. با این وحود، اگر تحریم‌ها علیه مالکیت باشگاه ادامه‌دار باشد، آن‌ها در صورت تمایلی هم اجازه تمدید قرارداد با طرف لندنی را نخواهند داشت.

9719