آخرین اخبار از رختکن پاریسن ژرمن؛ درگیری نیمار و دوناروما

آخرین اخبار از رختکن پاریسن ژرمن؛ درگیری نیمار و دوناروما

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار و جانلوئیجی دوناروما پس از شکست 3-1 دیشب تیمشان مقابل رئال مادرید، درگیری لفظیای را در رختکن تجربه کردند.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق زمانی رخ‌داد که مهاجم برزیلی دروازه‌بان تیم را به خاطر اشتباهش در گل تساوی رئال مادرید که توسط بنزما به‌ثمر رسید، سرزنش کرد. روی گل اول وینیسیوس از اشتباه دوناروما استفاده کرد و پاس گل 1-1 را در اختیار مهاجم فرانسوی تیمش قرار داد.

پس از این اتفاق، دوناروما به نیمار یادآوری کرد که گل دوم رئال مادرید پس از اشتباه او به‌ثمر رسیده‌است و همه‌چیز بین ملی‌پوش برزیلی و دروازه‌بان تیم‌ملی ایتالیا اوج گرفت.  پس از مشاهده این درگیری، دو بازیکن پاریسن ژرمن برای خاتمه‌دادن به این موضوع ورود کردند و بازیکنان عصبی را جدا کردند.

گفتنی‌است، که این تنها اتفاقی نبود که پس از بازی در سانتیاگو برنابئو رخ داد. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسن ژرمن و لئوناردو مستقیما به سمت اتاق داوران یورش بردند و آن‌ها را بابت بی‌توجهی به خطا روی دونارومای در صحنه گل تساوی رئال مادرید متهم کردند.

بر اساس گزارش‌ها، الخلیفی قبل از مداخله پلیس و ماموران امنیتی برای پایان دادن به این اتفاق، داوران را تهدید کرد و فریاد می زد  "می‌کشمتان"!

درحالی‌که پاریسن ژرمن با گل امباپه 1-0 پیش افتاده بود و در مجموع 2-0 از حریف مادریدی جلو بود، ناگهان در 17 دقیقه همه‌چیز را از دست داد و رئال مادرید جواز حضور در مرحله یک‌چهارم را کسب کرد.

9719