صعود بی دردسر سیتیزن‌ها به جمع 8 تیم برتر اروپا

صعود بی دردسر سیتیزن‌ها به جمع 8 تیم برتر اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در یک بازی یک طرفه و بی دردسر با کسب تساوی بدون گل مقابل اسپورتینگ لیسبون، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون در استادیوم اتحاد مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که سیتیزن‌ها در دیدار رفت با نتیجه پر گل پنج به صفر به پیروزی رسیده بودند و این دیدار بیشتر برای آن‌ها جنبه تشریفاتی داشت. همچنین پپ گواردیولا نیز تصمیم گرفت به چند تن از بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین فرصت دهد. 

در نیمه اول منچسترسیتی سوار بر بازی بود و مالکیت هفتاد درصدی توپ و میدان را در اختیار داشت. با این حال حملات آن‌ها بی جان بود و موقعیت خطرناکی روی دروازه مهمان شکل نگرفت. در آن سمت نیز اسپورتینگ اصلا موفق نشد موقعیت خوبی خلق کند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم دوم سیتی خیلی سریع توسط گابریل ژسوس به گل رسید، اما VAR گل را مردود اعلام کرد. در ادامه بازی به قدری کند و سرد دنبال شد که گواردیولا حتی اقدام به تعویض دروازه‌بان نیز کرد و اسکات کارسون 36 ساله را به جای ادرسون به میدان فرستاد. در نهایت این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید تا سیتی در مجموع با نتیجه 5-0 راهی مرحله بعدی شود.

4416