ماجرای فجر و کلانتری؛ آخرین عکس با دستیاران

ماجرای فجر و کلانتری؛ آخرین عکس با دستیاران

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام و در هفته بیست و یکم باشگاه فجر سپاسی، تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود یعنی علی کلانتری گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این تصمیم در حالی اتخاذ شد که فجر با وجود کسب 15 امتیاز از 21 بازی در جمع دو نامزد سقوط به دسته پایین‌تر قرار ندارد اما نزدیک‌ترین تیم به منطقه خطر است. از سویی باید به این نکته اشاره کرد که فجر سپاسی با هدایت علی کلانتری بعد از سال‌ها قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد.

اما جدایی علی کلانتری از فجر سپاسی یا بهتر است بگوییم قطع همکاری باشگاه فجر با علی کلانتری غیر منتظره بود. در تمرین امروز و در حالی‌که این مربی تیمش را برای بازی با شهر خودرو آماده می‌کرد از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره مطلع شد که باید با شاگردانش خداحافظی کند. علی کلانتری موافق چنین تصمیمی نبود؛ به این‌خاطر که پیش بینی‌اش بر این بود که فجر سپاسی با شکست شهر خودرو در شیراز بار دیگر به مسیر امتیاز گیری باز خواهد گشت و به حاشیه امن خواهد رفت. مخالفت علی کلانتری با استعفاء از سمت سرمربیگری فجر سپاسی باشگاه را بر آن داشت خبر برکناری او را به‌طور رسمی اعلام کند.

علی کلانتری در آخرین حضور در تمرین فجر سپاسی عکس یادگاری با همکاران خود گرفت. از این جمع مهرزاد معدنچی، امین زارع و دکتر عباس تاش ماندنی شده‌اند. از این عکس کاملا پیداست به علی کلانتری و دستیارانش گفته‌اند که باید اردوی تیم را ترک کنند. علی کلانتری در شرایطی فجر سپاسی را ترک کرده که این تیم را به لیگ برتر رهنمون کرد و در 9 هفته باقی‌مانده می‌تواند با امتیاز گیری در جدول بازی‌ها باقی بماند. باشگاه فجر بعد از برکناری علی کلانتری اعلام کرد که مهرزاد معدنچی به‌طور موقت سرمربی تیم شده است. هیچ بعید نیست با نتیجه گیری او در بازی‌های پیش رو مهرزاد معدنچی در این سمت باقی بماند.

1470