توصیه سرمربی چلسی به مدافع جوان: به بارسلونا نرو

توصیه سرمربی چلسی به مدافع جوان: به بارسلونا نرو

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی ادعا کرد که بهترین گزینه برای آندریاس کریستنسن، ماندن در استمفوردبریج و رد پیشنهاد بارسلوناست. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کریستنسن دانمارکی با آبی‌های لندن در سی‌ام ژوئن به پایان می‌رسد و هنوز خبری مبنی بر به توافق رسیدن برای تمدید قرارداد با چلسی به گوش نرسیده و به نظر می‌رسد که او بعد از یک دهه حضور در انگلیس، از این باشگاه جدا خواهد شد. در حالی که چلسی قصد حفظ کریستنسن بیست و پنج ساله را دارد، اما بارسلونا از جذب او به صورت رایگان مطمئن است. 

به نقل از فوتبالی، پنج شنبه شب تیم‌های نوریچ و چلسی از چهارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس مقابل هم به میدان خواهند رفت. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی در رابطه با خروج احتمالی کریستنسن از استمفورد بریج گفت: "ما هم شایعات را می‌شونیم و از چند هفته پیش، موضع ما نسبت به این موضوع کاملا آشکار و واضح بوده و اصلا از این شرایط راضی نیستیم. من و دیگر مسئولان باشگاه قویا معتقدیم که بهتر است او بماند و ما خیلی به آندریاس نیاز داریم. اما فعلا او قراردادش را تمدید نکرده و باید مسئله خروجش را در نظر بگیریم. آیا از این مسئله خوشمان می‌آید؟ قطعا خیر. او شانس خوبی برای بازی کردن در ترکیب اصلی چلسی دارد و به نفعش است که بارسلونا نرود."

4416