بدرقه کنندگان اصغر کلانتری به سمت در خروج

بدرقه کنندگان اصغر کلانتری به سمت در خروج

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باتجربه‌‌ فجرسپاسی شیراز بعد از 21 بازی حضور روی نیمکت این تیم در لیگ بیست و یکمف از سمت خود کنار رفت.

به گزارش فوتبالی و ورزش سه، بعد از 8 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، فجرسپاسی شیراز با هدایت علی‌اصغر کلانتری به لیگ برتر بازگشت و در لیگ بیست و یکم حضور یافت؛ اما حضور تیم شیرازی برخلاف انتظارات بود و آن‌ها نه‌تنها در جمع تیم‌های میانه جدولی قرار نگرفتند بلکه در جمع فانوس به دستان لیگ حضور دارند.

کلانتری فرصتی 21 هفته‌ای از سوی مدیران فجرسپاسی برای بهبود وضعیت دریافت کرد اما ناکامی این سرمربی باتجربه در خروج فجر از بحران باعث شد تا سرانجام مدیران فجر تصمیم به تغییر سرمربی بگیرند و امروز حکم به پایان کار علی‌اصغر کلانتری باتجربه دادند.

با این وصف، آخرین حضور کلانتری روی نیمکت فجرسپاسی شیراز به مصاف هفته‌ گذشته مقابل سپاهان باز می‌گردد که شاگردان این سرمربی باتجربه در اصفهان با 2 گل مغلوب طلایی‌پوشان اصفهانی شدند تا عملاً این شکست، حکم اخراج علی‌اصغر کلانتری را امضا کند.

برتری دو گله‌ سپاهان با دبل گلزنی شهریار مغانلو به‌دست آمد و شاگردان محرم نویدکیا، سرمربی جوان لیگ برتر فوتبال ایران باعث تغییر روی نیمکت رقیب شیرازی خود شدند.

9719