پرمخاطب‌ترین عکس امروز در رسانه‌های عربی

پرمخاطب‌ترین عکس امروز در رسانه‌های عربی

شادی گل دو بازیکن خارجی الهلال پس از باز کردن دروازه الاتحاد، پرمخاطب‌ترین تصویری بود که امروز در رسانه‌های عرب زبان منتشر شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهم‌ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، دیداری موسوم به ال‌کلاسیکو بود که بین دو تیم نامدار برگزار شد. الهلال از ریاض و الاتحاد از جده، دو تیمی بودند که برابر یکدیگر ایستادند و حساس‌ترین بازی این هفته را برگزار کردند، دیداری که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم آبی‌پوش به پایان رسید.

با توجه به برگزاری این دیدار و نتیجه به‌دست آمده طبیعی بود که امروز رسانه‌های مختلف عرب‌‌زبان که به پوشش این دیدار پرداختند تصاویری از بازی را منتشر کنند. در این میان اما پر مخاطب‌ترین تصویر، عکسی بود که از شادی گل دوم الهلالی‌ها منتشر شد، گلی که در دقیقه شصت و هشتم بازی و روی پاس سالم الدوساری، توسط اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای الهلالی‌ها به ثمر رسید.

در تصویر منتشر شده ایگالو در کنار آندره کاریو، ستاره پرویی الهلال به شادی گل می‌پردازند. عکسی که امروز بارها و بارها در رسانه‌های عربی منتشر شد و به‌نوعی تصویر اصلی اخبار و گزارش‌های مربوط به دیدار ال‌کلاسیکوی عربستان محسوب می‌شد. دو بازیکنی که در کنار یکی دو بازیکن ديگر از جمله ستاره‌های این بازی بودند.

نکته قابل ذکر درباره ایگالو مهاجم تازه الهلالی شده لیگ حرفه‌ای عربستان اینکه، او در فصل نقل و انتقالات زمستانی آبی‌پوش شد و با گل‌هایی که در بازی‌های اخیر به ثمر رسانده، توانسته جای خود را در دل هواداران این تیم نیز باز کند. این گلزن ۳۲ ساله نیم فصل اول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان را در تیم الشباب گذراند و توانست ۱۲ گل برای این تیم به ثمر برساند. او در نیم فصل دوم این رقابت‌ها نیز ۴ بار موفق به گلزنی برای الهلال شد تا در حال حاضر با به ثمر رساندن ۱۶ گل در صدر جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

ایگالو که با مبلغ حدود 6 میلیون یورو به جمع الهلالی‌ها اضافه شد سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، گرانادا، واتفورد و... دارد و یک فصل نیز به‌صورت قرضی در عضویت منچستر یونایتد قرار داشت.

9719