آخرین وضعیت مصدومیت ۴ بازیکن مهم میلان از جمله زلاتان و ژیرو

آخرین وضعیت مصدومیت ۴ بازیکن مهم میلان از جمله زلاتان و ژیرو

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه نزدیک به مقامات روسونری ها بعد از به پایان رسیدن جلسه تمرینات تیمی و گروهی امروز بازیکنان و اعضای میلان، در ارتباط با آخرین شرایط برخی از بازیکنان مصدوم  روسونری با انتشار گزارشی اطلاع رسانی کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی میلان نیوز، خبرنگار این رسانه در گزارش خود چنین عنوان می‌کند که اولیویه ژیرو، مهاجم با تجربه و فرانسوی باشگاه آث میلان از آسیب دیدگی رها شده و برای بازی روز شنبه برابر امپولی در دسترس کادر فنی خواهد بود. در این گزارش آمده است که این گلزن فرانسوی به دلیل جزئی بودن میزان آسیب دیدگی، بعد از بازی برابر ناپولی حتی تحت آزمایشات پزشکی هم قرار نگرفت.

مطابق با گزارش رسانه میلان نیوز ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم ملی فوتبال سوئد و گلزن با سابقه باشگاه آث میلان ایتالیا نیز پس از تقریباً دو ماه، برابر ناپولی برای دقایق اندکی به میدان رفت و انتظار می‌رود که این بازیکن نیز برای بازی روز شنبه با امپولی در دسترس باشد.

تیموئه باکایوکو همچنان به درمان مصدومیت اخیرش که کشیدگی ناحیه داخلی کشاله ران پایش (مصدومیت اداکتور) است، ادامه می‌دهد.

آلسیو رومانیولی نیز به دلیل مشکل در ناحیه اداکتور چپ (کشیدگی ناحیه داخلی کشاله ران) در دسترس نیست و کادر پزشکی باشگاه میلان نیز وضعیت این بازیکن را به صورت روزانه بررسی خواهند کرد و بنابراین، رسیدن این مدافع ایتالیایی به دیدار روز شنبه مقابل امپولی هنوز مشخص و معین نیست.

9404