ستاره جوان خط میانی بارسلونا بازی بعدی تیمش برابر اوساسونا را از دست داد

ستاره جوان خط میانی بارسلونا بازی بعدی تیمش برابر اوساسونا را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس آخرین گزارش‌ها و خبرهای منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع اسپانیایی به ویژه کاتالونیایی، از آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون خبر می‌رسد که ستاره جوان و درخشان خط میانی کاتالان‌ها در دیدار بعدی بلوگرانا غایب خواهد بود و بازی نخواهد نکرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، تیم فوتبال بارسلونا در آخرین مسابقه خود که در چهارچوب رقابت‌های این هفته لیگ فوتبال کشور اسپانیا یا همان لالیگا برگزار شد، تحت هدایت و رهبری سرمربی جوان تیم خود یعنی ژاوی هرناندز، به سختی توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود تیم الچه را در دیداری که خارج از نیوکمپ انجام می‌شد، شکست بدهد.

اما نکته مثبت این مسابقه، کسب پیروزی و خلق موقعیت‌های گل بسیار زیاد بود و همین موضوع، نشان می‌دهد که تیم بارسلونا در بهترین راه و مسیر ممکن قرار داشته و در حال حرکت کردن به سمت جلو است. فران تورس، مهاجم اسپانیایی جدید بلوگرانا که در ژانویه گذشته از تیم منچستر سیتی انگلستان جدا و به جمع نفرات بارسلونایی‌ها در نیوکمپ ملحق شد و همچنین ممفیس دپای، مهاجم تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط حمله کاتالان‌ها، گلزنان تیم آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون بودند.

در این مسابقه، نیکو گونزالس، هافبک جوان و خوش آتیه باشگاه بارسلونای اسپانیا با کارت زردی که از داور مسابقه دریافت کرد، از شرکت در دیدار بعدی بارسلونا محروم شد و به این ترتیب، این ستاره جوان خط میانی کاتالان‌ها مسابقه تیمش برابر اوساسونا در هفته بعدی رقابت‌های لالیگای اسپانیا را از دست داد.

9404