خبر خوش برای بایرن مونیخ؛ توافق 200 میلیونی

خبر خوش برای بایرن مونیخ؛ توافق 200 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - بیلد گزارش داده است که بایرن مونیخ قراردادش را با "تله کام" به عنوان اسپانسر اصلی خود تمدید خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ بر اساس این قرارداد قرار است که به مدت چهار سال مبلغ 200 میلیون یورو دریافت کند. این قرارداد جدید باعث خواهد شد تا بایرن بتواند با شرایط مالی مناسب قرارداد ستارگانش نظیر لواندوفسکی را تمدید کند و از سویی ستارگانی نظیر هالند را به خدمت بگیرد. بایرن به علت کرونا مشکلات مالی زیادی داشته است  و به همین خاطر این قرارداد می تواند برایشان خیلی موثر باشد.

بدین ترتیب شرکت مخابراتی آلمانی تا سال 2026 اسپانسر اصلی بایرن مونیخ خواهد بود. بایرن پیش از این سالی 45 میلیون یورو از شرکت "تله کام" یافت می کرد که در قرارداد جدید این مبلغ افزایش پیدا کرده است. البته با توجه به پاداش هایی که بر اساس عملکرد در نظر گرفته شده این قرارداد می تواند به بیش از 200 میلیون یورو هم برسد.

بیلد همچنین گزارش داده است که بایرن مونیخ در نظر دارد که قرارداد خود با آلیانز که تا سل 2023 اعتبار دارد را هم تمدید کند. در حقیقت آلیانز نام ورزشگاه بایرن مونیخ را تا سال 2030 اجاره کرده است و به نظر می رسد که مشکلی در زمینه تمدید قراردادشان با بایرن مونیخ به عنوان اسپانسر تبلیغات پیراهن وجود ندارد. 

از سویی بایرن مونیخ برنامه ای برای تمدید قراردادش با هواپیمایی قطر ندارد. این شرکت برای این که نامش روی آستین پیراهن بایرن مونیخ برود تا سال 2023 سالی 20 میلیون یورو به بایرن می پرداخت اما مخالفت هواداران بایرن با دولت قطر باعث شده تا این قرارداد تمدید نشود.

4125