علاقه یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و منچستريونايتد به گلزن لایپزیش/ مونیخی‌ها کنار کشیدند

علاقه یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و منچستريونايتد به گلزن لایپزیش/ مونیخی‌ها کنار کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر انکونکو شروع جذابی در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا داشته است از این رو، علاقه‌مندی از سوی دیگر باشگاه‌های اروپایی باعث تعجب نیست که البته یکی از همین تیم‌های علاقه‌مند، بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کریستین فالک، خبرنگار معتبر و سرشناس نشریه بیلد چاپ کشور آلمان، مدعی است که کریستوفر انکونکو از جمله بازیکن‌های بوندسلیگای یک آلمان است که برای بایرن مونیخ به منزله بازیکنی جذاب و کارآمد محسوب می‌شود. با این اوصاف، مطابق با گزارش دیگری از خبرنگار نشریه بیلد آلمان، کریستوفر انکونکو جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی مدیران باشگاه بایرن مونیخ نیست، زیرا آن‌ها در فصل جاری از تیم لایپزیش خرید کرده‌اند و همچنین خرید در جناحین هم اکنون برای بایرن مونیخ چندان جذاب نیست. با این تفاصیل، آیا کریستوفر انکونکو در نقش هافبک می‌تواند مورد نظر و علاقه‌مندی مشتریان باشد؟

این بازیکن بیست و چهار ساله در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگای آلمان موفق شده که بیست و پنج گل به ثمر برساند و همچنین توانسته که سیزده پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرده و آمار نسبتا خوب و مناسبی را در این زمینه از خود به ثبت برساند. مدیریت باشگاه لایپزیش دوست دارد که مهره‌های تیم خود را حفظ کند؛ بنابراین باید برابر خریداران کریستوفر انکونکو مقاومت کند. یعنی تیم‌هایی همانند منچستر یونایتد انگلستان، یوونتوس ایتالیا و پاری‌سن ژرمن فرانسه. 

خبرنگار نشریه بیلد چنین اضافه می‌کند که مدیران و سران باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن علاقه زیادی به این بازیکن بیست و چهار ساله دارند. مدیریت باشگاه لایپزیش می‌تواند مبلغی معادل با رقم هفتاد و پنج میلیون یورو بابت فروش کریستوفر انکونکو که تا سال 2024 میلادی با این تیم قرارداد دارد و انتقالش به سایر تیم‌های علاقه‌مند و مشتری به دست بیاورد.

9404