انتقاد تند اسطوره آلمان از پسر اسطوره فرانسه: به این بی‌حال و بی‌بخار بازی ندهید!

انتقاد تند اسطوره آلمان از پسر اسطوره فرانسه: به این بی‌حال و بی‌بخار بازی ندهید!

پایگاه خبری فوتبالی - ملی‌پوش سابق مانشافت مهاجم فرانسوی گلادباخ را به کم‌کاری متهم می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی بیلد و شبکه اسکای اسپورتس، در چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان دو تیم بحران زده لیگ یعنی بروسیا مونشن گلادباخ و اشتوتگارت به مصاف هم رفتند که در نهایت گلادباخ پیروزی دو بر صفر را با شکست سه بر دو عوض کرد.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و پیشکسوت و کارشناس شبکه اسکای اسپورتس، در برنامه تحلیلی این شبکه تلویزیونی ورزشی، به شدت از عملکرد مارکوس تورام، فرزند لیلیان تورام سرشناس که اکنون به عنوان مهاجم در تیم گلادباخ بازی می‌کند، روی گل سوم اشتوتگارت عصبانی شد و گفت: "من از او انتقاد می‌کنم چون او در دوئل با سوسا شرکت نکرد. او فقط ایستاد و تماشا کرد. شما می‌توانید ببینید که گلادباخ در این بازی چه چیزی را از دست داد. آن‌ها پتانسیل بالایی دارند و این را نشان داده‌اند، اما آن‌ها یک تیم منسجم نیستند و اصلا در شرایطی که قرار دارند، با شور و اشتیاق کار نمی‌کنند و همین موضوع باعث شده که حالا برای بقا بجنگند. وقتی به عنوان یک مخاطب یا هم‌تیمی به تورام نگاه می‌کنم، حس می‌کنم که او هیچ حسی به باشگاه ندارد."

کارشناس اسکای صحبت‌های خود را این چنین ادامه می‌دهد: "گلادباخ دوباره باید راه گذشته را برود و از بازیکنان آکادمی خود و بازیکنان جوان خارجی استفاده کند و از بازیکنانی که دیگر نمی‌خواهند این‌جا باشند مثل مارکوس تورام استفاده نکند."

هافبک سابق بروسیا مونشن گلادباخ باز هم از مارکوس تورام انتقاد می‌کند و می‌گوید: "او کل فصل بی حال و بی بخار بود. فقط تورام نیست، بازیکنان دیگری هم هستند. من از برخی بازیکنان ناامید هستم. این یک گونه بی‌احترامی نسبت به تیم و هواداران است."

لازم به ذکر است که مهاجم فرانسوی در همین بازی گل دوم کره‌اسب‌ها را به ثمر رسانده بود اما نمایش و رفتار او روی گل سوم و عملکرد کلی او در فصل جاری باعث خشم کارشناس شصت ساله شبکه اسکای شد. نام تورام چند وقتی است که حوالی چند باشگاه برتر اروپایی به خصوص اینتر ایتالیا شنیده می‌شود و به زعم رسانه‌ها، این شایعات روی انگیزه تورام نیز تأثیرگذار بوده است.

9404