رومنیگه هم‌تیمی آزمون را جانشین هالند دانست: او ترکیبی از لواندوفسکی و هالند است!

رومنیگه هم‌تیمی آزمون را جانشین هالند دانست: او ترکیبی از لواندوفسکی و هالند است!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم گلزن تیم فوتبال بایر لورکوزن گزینه مد نظر اسطوره فوتبال ژرمن‌ها به منظور جانشینی ارلینگ هالند در جمع زنبورهای دورتموندی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، به نظر می‌رسد که عملکرد خوب بایر لورکوزن در رقابت‌های فصل جاری، تعجب و حیرت میشائیل رومنیگه، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه‌های بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ را برانگیخته و او را شگفت‌زده کرده است. طبق این گزارش، رومنیگه در همین ارتباط چنین می‌گوید: "برای من لورکوزن یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای فوتبال آلمان است. آن‌ها سال‌هاست که توانسته‌اند با فوتبال هجومی و با طراوت خود، هر هوادار بی طرفی را به وجد بیاورند؛ اما حالا می‌توانند که هواداران خود را هم خوشحال کنند. اگر در لحظات تعیین کننده خودشان باشند، حتی می‌توانند به نایب قهرمانی لیگ هم برسند. با این حال، نایب قهرمان کنونی بروسیا دورتموند است که در تمام بازی‌های مهم این فصل شکست خورده است. چه در برابر آژاکس آمستردام، چه مقابل اسپورتینگ لیسبون و حتی روبه‌روی تیم دسته دومی سنت پائولی یا تیم درجه سومی رنجرز!"

میشائیل رومنیگه صحبت‌های جنجالی خود را چنین ادامه می‌دهد: "به نظر من لورکوزن اخیراً کمی بهتر از دورتموند عمل کرده است. در مجموع آن‌ها این فصل ترکیب یک‌دست‌تری نسبت به دورتموند دارند. آن‌ها با پاتریک شیک، موسی دیابی و البته فلوریان ویرتز، سه موشک واقعی دارند که هر باشگاه برتر جهانی به آن‌ها در لیست خود نیاز دارد."

اسطوره و پیشکسوت پنجاه و هشت ساله ژرمن‌ها در ادامه صحبت‌هایش، در خصوص این سه بازیکن بایر لورکوزن که از آن‌ها نام برد، بیشتر صحبت می‌کند: "ویرتز در حال حاضر با هجده سال سن به طرز عجیبی باورنکردنی است. این بازیکن در حمله سریع و خطرناک است. به او توصیه می‌کنم و در واقع امیدوارم که دو یا سه سال دیگر هم در لورکوزن بماند و سپس دنیا را فتح کند؛ همان‌طور که هاورتز فتح کرد اما اکنون برای ویرتز زود است. درست مثل دیابی که نگه داشتن او در لورکوزن در تابستان آتی بسیار سخت خواهد بود و احتمالاً به فوتبال خارج از آلمان خواهد رفت. متأسفانه در بوندسلیگا فقط بایرن مونیخ مناسب این دو بازیکن است."

میشائیل رومنیگه به طور مشخص درباره پاتریک شیک نیز صحبت کرده و می‌گوید: "به نظرم دورتموند قدم بعدی خوبی برای پاتریک شیک است. دورتموند قطعاً باید به فکر جانشینی برای هالند باشد و من قضیه را کمی متفاوت می‌بینم. شیک قبلاً در مسابقات یورو کلاس خود را نشان داد و گل‌های فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند. برای من او ترکیبی از لواندوفسکی و هالند است و بنابراین، جانشین خوبی برای هالند خواهد بود. او در بیست و شش سالگی در اوج قرار دارد. البته قبل از هر چیز خودش هم باید به این انتقال علاقه‌مند باشد و باید از لحاظ اقتصادی هم مناسب باشد؛ اما در کل، از لحاظ ورزشی این انتقال کاملاً منطقی خواهد بود."

9404