مسی چه شباهتی به مایکل جردن دارد؟

مسی چه شباهتی به مایکل جردن دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی گفتگویی با نشریه آرژانتینی اوله داشت و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در مورد نقش مسی در تیم ملی آرژانتین گفت:" قهرمانی در کوپا آمریکا به آرژانتین برای قهرمانی جام جهانی کمک می کند. تیمی هستند که مدتهاست نباخته اند و  نقطه قوتشان همین است. داشتن مسی به آنها کمک می کند. داشتن مسی به تنهایی باعث پیروزی می شود چرا که می تواند از هیچ، دو سه موقعیت ایجاد کند.  قطعا آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است هر چند که باید دید که در چه شرایطی به مسابقات می رسند."

وی در مورد لیونل مسی هم صحبت کرد:" امیدوارم که مسی در شرایط خوبی به جام جهانی برسد و در ماه های قبلش به خوبی تمرین کند. بعد از کوپا آمریکا صحبتی با او نداشتم. آسان نیست که مسی باشی و بتوانی این گونه و با قهرمانی از زیر فشار خارج شوی. مسی در دوران فوتبال من نقش مهمی داشت و باعث شد که حس رقابتی بیشتری داشته باشم. بدون مسی هم می توانستیم در بارسلونا قهرمان شویم اما نه زیاد. می توانم مسی را با مایکل جردن مقایسه کنم. فیل جکسون با داشتن جوردن توانست شش انگشتر قهرمانی کسبک ند و من هم قهرمانی ها را با بارسا کسب کردم چون حضور مسی کار را برایم ساده تر کرد. مسی به من کمک کرد تا قراردادهای بهتری ببندم. طبیعی است که مسی با بالا رفتن سنش پخته تر شود و در سن 35 سالگی دقیقا می داند که چه کار می کند."

4125