اولین خطای پنالتی فروزان به ضرر قلعه‌نویی

اولین خطای پنالتی فروزان به ضرر قلعه‌نویی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان گل گهر به یک دلیل خاص، هیچوقت اتفاقات بازی با استقلال را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، یک سایت معتبر آماری به آمار جالب توجهی درباره دوران حضور محسن فروزان در لیگ برتر اشاره کرده است.

آنطور که این سایت نوشته، فروزان 33ساله که سابقه بازی در استقلال، تراکتور، پارس جنوبی، فولادو ... را دارد در بازی روز یکشنبه برابر استقلال، برای اولین بار مرتکب خطای پنالتی شده است.

در آن صحنه پنالتی، کوین یامگا از پاس عالی عزیزبک آمانوف و اشتباه محمدرضا خانزاده مدافع گل گهر نهایت استفاده را برد و با فروزان تک به تک شد تا بیژن حیدری داور مسابقه، برخورد فروزان با یامگا را پنالتی تشخیص دهد. تصمیمی که مورد تائید اکثر کارشناسان داوری بوده است. 

فروزان که شدیدا به تصمیم داور بازی معترض بود، موفق شد پنالتی یامگا را مهار کند اما از بدشانسی او، توپ دوباره جلوی مهاجم استقال افتاد تا او دروازه گل گهر را باز کند و نهایتا اتفاقات آن بازی طوری پیش رود که قلعه‌نویی باز هم مقابل مجیدی شکست بخورد.

بد نیست به آمار فروزان در گل گهر هم اشاره کنیم و او از 21 گل خورده شاگردان قلعه‌نویی در این فصل( با احتساب سه باخت 0-3 با رای کمیته انضباطی) 8 گل مربوط به اکبرمنادی بوده و 13 گل مربوط به فروزان که البته یکی از این گلها را باید کم کرد چون او در دیدار گل گهر و سپاهان که با حکم انضباطی، 0-3 به سود شاگردان نویدکیا شد، 2 گل از حریف دریافت کرده بود.

9697