لاتزیو با پیشنهادی 15 میلیونی در پی استفاده از عدم توافق کاپیتان میلان با تیمش

لاتزیو با پیشنهادی 15 میلیونی در پی استفاده از عدم توافق کاپیتان میلان با تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه ایتالیایی در شماره روز گذشته خود به این موضوع پرداخته است که فاصله و اختلاف برای رسیدن به توافقی جهت تمدید قرارداد مابین کاپیتان ایتالیایی و باشگاه میلان همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین ایتالیا، به نظر می‌رسد که دوران آلسیو رومانیولی، مدافع ایتالیایی روسونری بعد از بیش از نیم دهه حضور در باشگاه آث میلان ایتالیا رو به پایان می‌باشد. پیشنهاد پائولو مالدینی به این مدافع ایتالیایی کاهش میزان دستمزد از مبلغی معادل با رقم شش میلیون یورو به مبلغی معادل با رقم دو و نیم میلیون یورو به همراه مبالغی به عنوان پاداش می‌باشد و آلسیو رومانیولی، برای تمدید قرارداد خود، درخواست دریافت مبلغی معادل با رقم حدود سه و نیم میلیون یورو را دارد.

با این اوصاف، بازیکن برای تمدید قرارداد تمایل دارد اما در عین حال، مدیریت باشگاه لاتزیو نیز خود را برای به خدمت گرفتن کاپیتان روسونری آماده کرده است تا این بازیکن را به باشگاه محبوب کودکی خودش بکشاند.

مدیران و مسئولان باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا قصد دارند تا یک قرارداد پنج ساله با دستمزدی به مبلغ معادل با رقم سه میلیون یورو به ازای هر فصل را به آلسیو رومانیولی پیشنهاد بدهند که پانصد هزار یورو بیشتر از پیشنهاد فعلی باشگاه میلان می‌باشد و ارزش این معامله را به پانزده میلیون یورو می‌رساند.

لازم به ذکر است که باشگاه لاتزیو،  تیم محبوب دوران کودکی آلسیو رومانیولی نیز محسوب می‌شود؛ در شرایطی که این بازیکن ایتالیایی از باشگاه آ اس رم به آث میلان پیوست و به نظر می‌رسد که در صورت پذیرش پیشنهاد بیانکوچلستی توسط رومانیولی، بازی کردن برای لاتزیو تصمیم خاصی برای این بازیکن خواهد بود.

9404