پرده‌برداری خدیرا از اتفاقات نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014: لوو بین دو نیمه تهدیدمان کرد!

پرده‌برداری خدیرا از اتفاقات نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014: لوو بین دو نیمه تهدیدمان کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - سامی خدیرا در خصوص جام جهانی ۲۰۱۴ خاطره جالبی را تعریف می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، تیم ملی فوتبال آلمان در مسابقات جام جهانی سال ۲۰۱۴ میلادی به میزبانی کشور برزیل شاهکار کرد و فاتح این رقابت‌ها شد اما نکته تاریخی این قهرمانی، پیروزی هفت بر یک در مرحله نیمه‌نهایی بود. ژرمن‌ها در خاک برزیل موفق شدند که این تیم را هفت گله کرده و شبی به یاد ماندنی را رقم بزنند.

طبق این گزارش، سامی خدیرا، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن پیشین باشگاه‌هایی همانند رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا در خصوص این بازی معروف آلمان و برزیل در آن دوره تورنمنت جام جهانی در خود برزیل به خبرنگار این رسانه چنین گفت: "یواخیم لوو مهم‌ترین قسمت آن روز بود. وقتی بین دو نیمه به رختکن رفتیم، او ما را تهدید کرد و گفت که کسی نباید با نتیجه پنج بر صفر شوخی کند! او گفت اگر کسی کیفیت عملکردش را عمداً پایین بیاورد، بلافاصله تعویض می‌شود و در دیدار فینال هم شانس بازی کردن نخواهد داشت! لوو از ما خواست که به هواداران حریف احترام بگذاریم."

هافبک سابق بیانکونری و کهکشانی‌های مادریدی در ادامه صحبت‌های خود چنین اضافه کرد: "یواخیم لوو از ما خواست تا بازی را جدی بگیریم و به تیم برزیل احترام بگذاریم. ضمن این که او احترام به هواداران و کشور برزیل را مرتباً از ما درخواست می‌کرد."

9404